וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו יאריך חוזה בריאל מדריד עד 2021: "שפ.ס.ז' תשכח ממני"

הפורטוגלי הבהיר שהוא לא הולך לשום מקום וצפוי לחתום על הארכת החוזה בשלוש שנים מיד לאחר גמר ליגת האלופות: "בעבר קרו דברים שלא אהבתי, אבל היום אני מאושר בריאל. זה הטופ"

צילום מסך

בעוד שלושה ימים תתייצב ריאל מדריד לגמר ליגת האלופות מול היריבה העירונית אתלטיקו, בניסיון לזכות ב"אונדסימה", גביע האלופות ה-11 בתולדות המועדון. על פי הדיווחים בספרד, מיד לאחר הגמר ידאגו הבלאנקוס גם לעתיד שלהם.

על פי ה"קאדנה סר", תחנת הרדיו הגדולה של ספרד, כריסטיאנו רונאלדו יחתום בשבוע הבא על חוזה חדש בריאל מדריד עד 2021, מה שלמעשה יאריך את חוזהו במועדון בשלוש שנים נוספות מעבר לחוזה הקיים וישאיר את הסופרסטאר הפורטוגלי בבירת ספרד לתקופה של 12 עונות לפחות, עד שיהיה בן 36.

על פי הדיווח, רונאלדו החליט שהוא מעוניין לפרוש במדי ריאל מדריד וכבר בחודש פברואר החלו השיחות בין המועדון לבין סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, במטרה לשפץ את החוזה הקיים. "עכשיו אני שמח ורוצה להמשיך במועדון, כי אני לא רואה שום מועדון יותר טוב מאיתנו. אם בוחנים את כל הגורמים, אין מקום טוב יותר. שפריס סן ז'רמן וכל האחרות ישכחו ממני", אמר רונאלדו.

הוא הוסיף: "אם אתה בטופ, אתה רוצה להישאר שם וריאל היא הטופ של הכדורגל. עבורי, זה המועדון הכי גדול ואני מאושר בו. אני רוצה לפרוש בערך בגיל 41. לפני ארבע שנים, לא הייתי שמח כי קרו פה דברים שלא אהבתי, היום המצב שונה". רונאלדו אף הודה: "אם לא נזכה בליגת האלופות, העונה הזו תהיה כישלון. אבל אם כן נזכה, זו תהיה עונה נהדרת".

כריסטיאנו רונאלדו חלוץ ריאל מדריד. GettyImages
לא הולך לשום מקום. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully