וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נקנסה ב-40 אלף ש"ח בשל פריצת האוהדים מול רעננה

25.5.2016 / 18:00

הקבוצה מהבירה ספגה עונש קל מבית הדין, שפסק גם משחק אחד ללא קהל על תנאי. עמותת האוהדים במסר לאלי טביב: "לא ניתן לבית"ר להפוך לתחנת השבחה לליגה. צריך להיאבק על תארים"

one

הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב אמור לחזור לישראל בימים הקרובים ולקדם את הכנות הקבוצה לעונה הבאה, אולם נראה כי האוהדים מכינים לו קיץ לא פשוט. בעוד הפועל באר שבע זכתה באליפות ומכבי חיפה בגביע, נציגי הקהל של הקבוצה מהבירה רוצים לראות גם את קבוצתם נאבקת על תארים ודורשים מהבעלים לבנות קבוצה שתוכל לעשות זאת.

בהודעה מטעם עמותת האוהדים נכתב: "עמותת האוהדים קוראת לבעלים אלי טביב להבהיר בצורה ברורה וחד משמעית מהן מטרות הקבוצה לעונה הקרובה ולפזר את הערפל סביבה. שוב מסתיימת עונה ושוב העתיד לא ברור. בית"ר קבוצה מפוארת בכדורגל הישראלי, שצריכה לחתור למאבק על תארים בכל שנה. לא ניתן לבית"ר להפוך לתחנת השבחה לשחקני הליגה. מבית"ר ירושלים יוצאים רק לאירופה. לא נשלים עם בית"ר בינונית, לא נשלים עם קיץ נוסף בו תיבנה קבוצה כתלאי על תלאי וללא יומרות, לא נשלים עם הזנחת מחלקת הנוער ולהמשיך להוות כינור שני בליגה".

אוהדי בית"ר ירושלים עם דגל של ארגון לה פמיליה. טל לוי
רוצים יותר. אוהדי בית"ר ירושלים/טל לוי

גם ארגון "לה פמיליה" יצא בהודעה ברוח דומה: "נגמרו הימים שפליאוף עליון ומקום שלישי הן מטרות. כבר תקופה ארוכה שאנחנו מקבלים קבוצה בינונית, שהשאיפות שלה הן פלייאוף עליון וההישגים שלה הם מקום שלישי בטעות, כאילו זכינו באליפות או באיזה תואר. המקום השלישי שבית"ר סיימה בו העונה הוא לא הישג, זה מקום שלישי משקר, הקבוצה היא לא קבוצה טובה וכל ניצוץ של אור שאנחנו רואים עובר מיידית לקבוצה אחרת.

אלי טביב הפך את המועדון לחממת שחקנים כדי לייצר עוד ועוד כסף, בזמן שהוא לא משקיע ולא בונה כלום לעונה הבאה. כסף לא עושים על חשבון בית"ר ירושלים. אלי טביב, במידה שאין בכוונותיך אפשרות או רצון להשקיע בעונה הבאה ולהצעיד את בית"ר ירושלים קדימה, אנחנו נראה מי בעל הבית האמיתי".

מי שימתין לבעלים הוא המאמן סלובודאן דראפיץ', שמאס בסחבת ובחר להתנתק. סוכנים שהפנו לדראפיץ' שחקנים, שמעו כי הוא ממתין בשלב זה לחזרת טביב ועד אז לא מבצע שום פעולה. המאמן זכה למספר הצעות, אך ביקש להמתין לטביב לפני שהוא ממשיך הלאה.

בעקבות פריצת האוהדים במשחק סיום העונה מול הפועל רעננה, הקבוצה נקנסה ב-40 ש"ח ומשחק אחד ללא קהל על תנאי לשנה.

בהחלטתו כתב הדיין עו"ד ישראל שמעוני כי "לפי דו"ח המשקיף ויתר הראיות הנוגעות באירוע הפריצה למגרש, הפריצה לא הייתה למטרת אלימות אלא לשם חגיגה של הקהל עם שחקני הקבוצה, כפי הנראה על רקע הצלחתה היחסית העונה". כך, למרות העובדה שמדובר בהרשעה שלישית בעבירה זו, העונש שנקבע בתקנון (הפחתת 10 נקודות על כל כניסה למגרש, לרבות בחגיגות אליפות) לא הופעל. בכך נותן הדיין פתח לחגיגות אליפות בשנים הבאות: אוהדי קבוצה שיבקשו לחגוג עם השחקנים, למעשה קיבלו כעת הרשאה לרדת לכר הדשא, שכן לא מדובר בכניסה למטרת אלימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully