וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה ימים לגמר ליגת האלופות: כריסטיאנו רונאלדו התאמן באופן מלא

יממה לאחר פרישתו מהאימון עקב התיקול עם קיקו קסאייה והחבלה בירך, הפנומן התאמן עם חבריו. ואראן וארבלואה נעדרו. קוקה שמבוקש בצ'לסי: "להיות שחקן אתלטיקו זה הכי טוב שיש"

one

הרבה דפיקות לב היו בבירת ספרד לאחר אימונה של ריאל מדריד אתמול (שלישי) בצהריים. כוכבה הפורטוגלי של הקבוצה, כריסטיאנו רונאלדו, נפצע תוך כדי תיקול עם השוער קיקו קסאייה ונחבל בירך השמאלית. רונאלדו פרש מהאימון אך הצהיר: "מחר אהיה בסדר. בשבת אהיה בשיא כושרי". 24 שעות לאחר מכן, רונאלדו התאמן עם חבריו לקבוצה ללא בעיות יוצאות דופן. מי שכן נעדרו מהאימון הם רפאל ואראן ואלברו ארבלואה.

מי שתמך ברונאלדו וחבריו להתקפה, קארים בנזמה וגארת' בייל, הוא קשרה הברזילאי של ריאל מדריד, קאסמירו. בראיון ל"מארקה" אמר: "אני בוטח בשלישיית ה-BBC, היא שלישיית ההתקפה הטובה בעולם, אך הם לא היחידים שמשחקים. אנחנו חייבים להיות מאוחדים ולשחק כקבוצה על מנת לזכות בגביע האלופות". השחקן התייחס גם לשיפור שהתרחש בקבוצה מאז מינויו של זינאדין זידאן: "מאז ינואר אנחנו עושים עבודה טובה ומשתפרים כקבוצה. זו היתה דרך קשה להגיע לגמר, אנחנו חייבים לעשות את המיטב ונקווה שננצח. נלחם עד הסוף".

בצד השני של העיר, נראה כי אתלטיקו מדריד תשמור על אחד מכוכבי הקבוצה, קוקה. הספרדי המצוין מבוקש כבר זמן רב אצל מספר מועדונים גדולים ביבשת, וכעת מפורסם כי הוא בראש רשימת הרכש של מאמנה הבא של צ'לסי, אנטוניו קונטה. לאחר שב-2014 פורסם כי הבלוז סירבו לשלם את סעיף השיחרור של השחקן (48 מיליון ליש"ט), מדווח שבלונדון עדיין לא ויתרו על הספרדי.

למרות זאת, נראה כי השחקן עצמו לא מעוניין לעזוב את הויסנטה קלדרון כל כך מהר: "כבר מעל מאה שנה שאתלטיקו היא אחד מהמועדונים הגדולים בעולם. איך אני יכול לעזוב? למה שארצה להפסיד את כל מה שיש כאן? להיות שחקן אתלטיקו זה הכי טוב שיש. יש כאן קבוצה מיוחדת, כמו משפחה. אני שמח היכן שאני נמצא".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
"בשבת אהיה בשיא כושרי". כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully