וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיגס הפגוע שוקל לעזוב את יונייטד: "עצוב לראות איך מתייחסים אליו"

עוזרו של ואן חאל צפוי להיפלט אחרי יותר מ-30 שנה במועדון בעקבות בואו של עוזרו הניצחי של מוריניו. המועדון צפוי להיות הראשון שמגיע להכנסות של מיליארד ליש"ט מהישגים בפרמיירליג

one

ההכרזה על מינויו של ז'וזה מוריניו למאמן מנצ'סטר יונייטד הולכת ומתקרבת. 'המיוחד' כבר סיכם את רוב תנאיו אצל השדים האדומים, אך סוגייה אחת נותרה בלתי פתורה, ונראה שהיא מדירה שיני מעיני ראשי המועדון: מה יהא על ריאן גיגס?

אגדת העבר של יונייטד, ששימש בשנתיים האחרונות כעוזרו של לואי ואן חאל, צפוי להידחק לטובת רוי פאריה, עוזרו הנאמן של ז'וזה מוריניו זה שנים רבות. באנגליה מדווחים שגיגס בן ה-42, שנמצא ביונייטד קרוב ל-30 שנה ומעולם לא עזב אותה, שוקל להיפרד. ב'גרדיאן' מדווחים שגיגס, שסומן כיורש אפשרי של ואן חאל, עשוי להתמנות למאמן אברטון, אך במקביל שחקני עבר ופרשנים באנגליה מבקרים בחריפות את יונייטד על "ההזנחה של השחקן הכי מעוטר בתולדות המועדון".

ז'וזה מוריניו עם ריאן גיגס. AP
גיגס עם מוריניו/AP

פול סקולס אמר הבוקר לרשת 'סקיי' כי "הכל תלוי במוריניו, ובסמכויות שהוא מוכן להאציל לגיגס. אם גיגס יעזוב זה יהיה יום עצוב למנצ'סטר יונייטד. הוא חלק מהמועדון מגיל צעיר, הוא מכיר אותו על בוריו, הוא יודע איך דברים עובדים מבפנים. עצוב לראות איך מתייחסים אליו". גם פטר שמייכל אמר דברים ברוח דומה, ואמר לרדיו BBC: "יש את הצד של מנצ'סטר יונייטד, ויש את הצד של גיגס. החלום של ריאן הוא לאמן את יונייטד יום אחד, ואני מניח שהוא צריך להשתפשף במקום אחר, אבל חבל אם זה ייגמר בטונים צורמים, כי אחרת עלולה שלא להיות דרך חזרה".

ב'סקיי' דיווחו הבוקר כי מוריניו צפוי להציע לגיגס תפקיד מקצועי, כשעל הפרק עומדת האפשרות להתמנות למנהל מחלקת הנוער של יונייטד. למרות זאת, גיגס צפוי לסרב.

גם רונאלד דה בור התבטא נגד המינוי, ואמר הבוקר ל'סאן' ש"בואו של מוריניו מבשר על מותו של הכדורגל הסקסי באולד טראפורד, ומבטיח ימים קשים לשחקנים הצעירים בקבוצה".

במקביל במנצ'סטר יונייטד, על פי מחקר שנערך בחברת הימורי ספורט, המועדון צפוי להיות הראשון בתולדות הפרמיירליג שמגיע להכנסות של מיליארד ליש"ט מהישגים בליגה. מאז פתיחת הפרמיירליג בשנת 1992, ביונייטד הכניסו מעל 900 מיליון ליש"ט, ואם יסיימו בין חמש הראשונות בעונה הבאה, יגיעו למיליארד ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully