וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ברקת ורחמים ייפגשו עם בכר. שטיליץ' הבוסני מועמד

25.5.2016 / 11:38

האלופה תגדיל את התקציב ורוצה להחתים בלם, קשר וחלוץ זרים כדי להתחזק לקראת קמפיין ליגת האלופות. הקשר הבוסני בן ה-28, שהחליף את מאור מליקסון בויסלה קרקוב, הוזכר כמועמד להצטרף

one

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ייפגש בימים הקרובים עם אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים בנוגע לעונה הבאה. השלושה אמורים לגבש תכנית שמטרתה היא לבחור סגל שחקנים חזק לקראת ההתמודדות במוקדמות ליגת האלופות. בבאר שבע כבר הזכירו מספר מועמדים, כולל עומר דמארי, שברקת עובדת מאחורי הקלעים כדי להחתימו. לבכר יש מספר מועמדים לתפקיד הבלם הזר, והוא רוצה להחתים גם קשר וחלוץ זרים. אחד המועמדים ששמו הוזכר בימים האחרונים הוא של הקשר ההתקפי הבוסני סמיר שטיליץ', שהחליף את מאור מליקסון בויסלה קרקוב, ושיחק לאחרונה באפואל ניקוסיה.

סמיר שטיליץ' שחקן נבחרת בוסניה. AP
שטיליץ' במדי נבחרת בוסניה/AP

כפי שפרסמנו אתמול, ג'ון אוגו יישאר בקבוצה בעונה הבאה. הקשר הניגרי החליט לשחק בקבוצה עונה נוספת, זאת בעקבות העובדה שהיא תשחק בליגת האלופות. בקרוב תיערך פגישה עם אוגו בנוגע לשדרוג חוזהו. ההערכה היא שמאור בוזגלו לא ימשיך, אבל פגישה תיערך בכל מקרה עם אלונה ברקת. בסביבתו הבהירו אתמול שהנושא הכספי הוא לא הגורם העיקרי בהחלטה. דודו גורש אמור לקבל הודעה רשמית בימים הקרובים על המשך דרכו בקבוצה.

במועדון ממשיכים לחגוג את האליפות. אחרי הביקור אצל ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, השחקנים יהנו מפגרה של שלושה שבועות ולאחר מכן יחזרו לאימונים לקראת היציאה למחנה האימונים בפולין. אתמול פרסמנו כי אסף נימני אמור לעזוב את הקבוצה. מאוחר יותר הודיע המועדון באופןרשמי כי נימני יעזוב, זאת בשל רצונו לשמש כמאמן ראשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully