וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתכננת שינויים בהגנה: סידני בדרך, "מסצ'ראנו סיכם ביובנטוס"

בספרד מדווחים שהבלם הברזילאי של לה קורוניה סיכם אצל הקטאלנים, עתידם של דני אלבס וחאבייר מסצ'ארנו לא ברור, "הארגנטינאי סיכם ביובנטוס, חוזהו שודרג משמעותית"

רויטרס

האם ברצלונה בדרך לרכש הראשון שלה בעונת המלפפונים הנוכחית? בעיתון הספרדי "אס", מדווח היום (רביעי) כי מועדון הפאר הספרדי בדרך להחתים את סידני, בלמה הברזילאי של דפורטיבו לה קורוניה. על פי הדיווח, השחקן הגיע לסיכום עקרוני אצל הקטאלנים וצפוי להצטרף. סידני קיבל הצעה לחוזה משופר מדפורטיבו, אך דחה אותו בגלל ההתעניינות של הדאבליסטית. אם הבלם אכן יגיע, זו לא תהיה ההיכרות הראשונה שלו עם העיר, לאחר ששיחק במדי אספניול בעונת 2013/14. סידני שיחק גם במדי בנפיקה, שם החל את הקריירה האירופית שלו.

במקביל, שני שחקני ההגנה הותיקים של הקבוצה, דני אלבס וחאבייר מסצ'ראנו, לא ימשיכו בוודאות במועדון. ב"מונדו דפורטיבו" דווח כי לשניים יש ספקות רציניות לגבי ההמשך במועדון בעונה הבאה, כאשר הם מחכים לראות איזה החתמות המועדון מתכנן לבצע. אלבס פיזר ערפל נוסף לגבי עתידו כאשר התראיין ואמר: "ברצלונה שבתה את ליבי ואני אוהב את המועדון, אך בחיים שום דבר לא מובטח".

כרגע נראה כי ההגנה של ברצלונה תעבור שינויים רבים לקראת העונה הבאה. מלבד מסצ'ארנו ואלבס, נראה כי גם עתידם של מארק בארטרה ותומאס ורמלן מעורער ויש סיכוי שהם לא ימשיכו. מי שצפויים כן להישאר בקבוצה הם ג'רארד פיקה, ז'רמי מתיו וג'ורדי אלבה.

אגב, בספרד מדווחים כי מסצ'ראנו כבר סיכם על מעבר לשלוש שנים ליובנטוס. על פי הדיווחים, "חוזהו של מסצ'ראנו ישודרג משמעותית", על אף שהארגנטינאי כבר בן 31. עם זאת, יש לציין כי עדיין אין הסכם בין הקבוצות. "ספורט" טוען שבארסה לא מתכננת לשחררו.

לאונל מסי ברצלונה עם סידני דפורטיבו לה קורוניה. GettyImages
ישתפו פעולה בעונה הבאה? סידני מול לאונל מסי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully