וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי חיפה חגגו. קינן: "הופתענו מבניון, אבל הוא ילד גדול"

25.5.2016 / 9:00

אחרי הזכייה בגביע, השחקנים חגגו בתל אביב. רוני לוי ישוחח עם הקפטן בניסיון למנוע ממנו לעזוב. שחקנים נוספים יעזבו, איינבינדר עדיין על הכוונת. קינן: "מקווה שיש עוד דרך חזרה לבניון, אוהבים אותו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מרום שפיצר

חמש שנים קשות עברו על מכבי חיפה, אבל אתמול (שלישי) הקבוצה של רוני לוי חזרה לעיר עם תואר - גביע המדינה, אחרי ניצחון 0:1 על מכבי תל אביב. אחרי התבוסה המשפילה לצהובים, אפילו במועדון לא כולם האמינו שזכיה היא דבר אפשרי. "בשורה התחתונה - סיימנו את העונה עם תואר ומכבי תל אביב לא. נהיה הקבוצה הבכירה בליגה האירופית. זה משמח מאוד", אמרו במועדון. טור כריסטיאן קרלסן צפה במשחק מהיציע. במועדון היה מי שאמר השבוע שהנורבגי בוודאי הופתע מהתוצאה לאור ההיכרות הקצרה שלו עם הכדורגל הישראלי והעובדה שחיפה רחוקה מאוד מהצמרת הגבוהה.

שחקני הקבוצה חגגו אתמול לתוך הלילה במועדון בנמל תל אביב. את גביע המדינה לקח המנכ"ל היוצא איתמר צ'יזיק לביתו. ראשון הגיע רומאריו פירס יחד עם המדליה. "אנחנו הולכים לחגוג כל הלילה", סיפר הקשר. אחריו הגיעו דקל קינן, איסמעיל ריאן, לודוביק אוברניאק, אייל משומר, סאן מנחם, אוהד לויטה, שחר הירש, שובל גוזלן, יוסי בניון, חן עזרא, נטע לביא וטאלב טואטחה שחגגו עם האוהדים עד השעות הקטנות ופתחו בקבוקי שמפניה.

צפו בתקציר: מכבי חיפה זכתה בגביע המדינה אחרי 0:1 על מכבי תל אביב

סיום הולם לעונה מופרעת: אורן יוסיפוביץ על הזכייה המרשימה של הירוקים

למרות התנגדות הקהל: מכבי ת"א ממתינה לאישור גולדהאר להחתמת בניון

פטר בוס ימליץ לאייאקס לצרף את זהבי: "לא הבטחתי שלא אגע בשחקנים"

חן עזרא להט, נטע לביא חילץ, ערן זהבי זעף: גיליון הציונים המלא מגמר הגביע

התצוגה של קינן, המפלה של פטר בוס, והבלגן בטדי: הטוב, הרע והמכוער

דקל קינן, יוסי בניון, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
חגיגות גדולות. קינן ובניון/ניב אהרונסון

קינן אמר: "התקשרתי להורים ולאשתי מיד אחרי הזכיה. בכל זאת, זה קורה פעם ב-18 שנה. הסתובבנו עם תחושות קשות אחרי התבוסה. אשקר אם אגיד שזה לא יושב חזק בלב. הצלחנו להתעלות אחרי ההשפלה שהייתה. עשינו את זה. ידענו שיהיה משחק שונה. איך נחגוג? אני סומך על טאלב". על בניון אמר: "הופתענו מהדברים שאמר, אני מקווה שיש דרך חזרה למרות שהוא נשמע לי נחרץ. אנחנו אוהבים אותו. רוצים שיישאר אבל הוא ילד גדול".

בחיפה יתחילו להתעסק החל מהבוקר בעונה הבאה. אתמול עלה שוב שמו של דן איינבינדר ובחיפה מעריכים שלפחות שחקן אחד יגיע מבית"ר ירושלים. רוני לוי אמור לערוך עם בניון שיחה נוספת על מנת להבין בדיוק האם קיימת אפשרות שישנה את דעתו. בסביבתו של בניון אמרו אתמול כי לוי הוא הסיבה היחידה שבגללה הוא שקל לשנות את דעתו. מכבי תל אביב כבר שוחחה איתו בשבועות האחרונים ובניון מעדיף לשחק אצל סגנית האלופה בעונה הבאה משום ששם, לדברי מקורביו, הוא יוכל לקבל "את הכבוד שמגיע לו". טאלב טואטחה מחוזר על ידי שני מועדונים בחו"ל וכפי שפרסמנו גם על ידי מכבי תל אביב שמוכנה לשלם לו כ-450 אלף יורו. לוי היה רוצה להשאיר את חן עזרא. בחיפה לא בטוחים שהדבר אפשרי אבל שיחה נוספת תיערך עם סוכנו, דודו אוואט. כל החלוצים הישראלים אמורים לעזוב, כשסימן שאלה עדיין מרחף מעל עטר. ולדימיר סטויקוביץ' עשוי לקבל בקרוב אור ירוק לעזוב.

"אני לא יכול לסכם את העונה עכשיו. מחר נעבוד על העונה הבאה. יש לנו הרבה עבודה. לא רוצה להתייחס לעניין בניון", אמר רוני לוי והתייחס לביקורות אחרי התבוסה על מכבי תל אביב: "השתדלתי להתנתק. מהרגע הראשון הבנו שצריך להתרכז בגביע ופחות לשקוע באכזבות ובתסכול. הפן הפסיכולוגי היה חשוב מאוד. שוחחנו כולם במועדון, כולל יענקל'ה והצוות. אמרנו שצריך להסתכל קדימה. פחות התרכזנו במה שאומרים. כשחסרים שחקנים כמו פלט, דגני, עטר וג'אבר זה קריטי. התחלנו את העונה עם בעיות. הדינמיקה לא טובה. הלכנו לדרך מסוימת. לא אכנס לזה, בטח לא עכשיו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
יוסי בניון, מכבי חיפה. ניב אהרונסון
יש דרך חזרה? בניון/ניב אהרונסון

"כדי להגיע לדרך שאתה רוצה תמצא את הדרך ששחקנים יתחברו אליה. אנשי מקצוע מבינים תוך כדי תנועה מה הדרך הנכונה", סיכם לוי. "שחקנים מאוד איכותיים. המון מחויבות. אם אתה מוסיף לזה איכות זה מכוון לאליפות".

היום בשעה שבע בערב תערוך הקבוצה חגיגות אליפות באצטדיון בחיפה. יונה יהב כבר התקין במהלך השבוע במות והכל מוכן לקראת החגיגה בה ישתתפו עשרות אלפי אוהדים.

המנהל המקצועי הטרי בירך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully