וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב ממתינה לאישורו של גולדהאר כדי להחתים את יוסי בניון

25.5.2016 / 7:10

הבעלים טרם החליט אם ליישר קו עם ג'ורדי, וביקש לדון בנושא אחרי גמר הגביע. הצהובים מאמינים שבניון יכול לתרום מקצועית, אך מעוניינים בו גם בשל האפקט השיווקי. האוהדים מתנגדים נחרצות למהלך

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לקחים מעסקת ורמוט. בניון/ברני ארדוב

עוד נודע כי הבעלים מיטש גולדהאר, שעדיין צריך לאשר את המעבר של בניון למכבי תל אביב, ביקש לחשוב על הנושא רק אחרי גמר הגביע וככל הנראה במהלך הלילה האחרון הוא דן בנושא ואמור למסור את החלטתו לג'ורדי קרויף, שכבר הבהיר כי הוא מעוניין בקשר. במכבי תל אביב בטוחים שעל אף גילו המתקדם (36), בניון יוכל לתרום לעונה טובה של מכבי תל אביב. בקבוצה מציינים כי בניון לא סבל בעונה החולפת מכל כך הרבה פציעות ומוסיפים כי מול כל המערכים הסגורים בהם נתקלת מכבי תל אביב בליגה, שחקן טכני נוסף כמו בניון יוכל לסייע רבות.

מלבד התרומה המקצועית, במכבי תל אביב משוכנעים שבניון הוא כוח שיווקי וההטמעה שלו במכבי תל אביב תוליד מכירות ערות בחנויות הקבוצה. במועדון גם חושבים על הנסיעות שיצטרכו בעונה הבאה לעשות האוהדים במשחקי הבית שישוחקו בנתניה. למכבי די ברור שיהיה קשה למלא בכל שבת שנייה את אצטדיון היהלום והם משוכנעים שבניון יוסיף הרבה כוח. גם חן עזרא, שמסיים חוזה במכבי חיפה ואף הוא הודיע שיעזוב, יכול לבוא בחשבון מבחינת מכבי תל אביב.

בניגוד לגיבוי הקבוע של אוהדי מכבי תל אביב לג'ורדי קרויף, הפעם ברשתות החברתיות קיימת ביקורת גדולה מצד האוהדים על ההחתמה המסתמנת. האוהדים מתקשים לקבל את העובדה שהמועדון רוצה לצרף את הקשר המתבגר, ובכל הפורומים ואתרי האוהדים מבקרים את המהלך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully