וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף לא יוריד הילוך: "היינו קרובים להכל, נשארנו בלי כלום"

25.5.2016 / 6:51

ג'ורדי קרויף מתכונן לעונה הבאה ("יש לנו הרבה עבודה"), ומתעקש: "מוכן לחתום שבכל עונה נעשה 81 נקודות ונעפיל לגמר גביע". פטר בוס ימליץ לאייאקס לצרף את ערן זהבי, בקבוצה מאמינים שיישאר. האימונים יחלו עוד שלושה שבועות: "לא ייאמן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

פטר בוס ימליץ לאייאקס לצרף את ערן זהבי, אבל במכבי תל אביב מאמינים שהכוכב שלהם יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה. "לא הבטחתי לג'ורדי שלא אגע בשחקנים של מכבי תל אביב ובתוכם ערן זהבי. לא הבטחתי שלא אקח שחקנים ממכבי לאייאקס. אבל הנושא הזה לא עלה בכלל", אמר פטר בוס אמש בסיום ההפסד 1:0 בגמר גביע המדינה למכבי חיפה. גם במכבי תל אביב העידו אמש שקרויף ובוס לא שוחחו בעניין.

"למה שפטר בוס יצהיר שהוא לא ייקח שחקנים ממכבי תל אביב?", שאלו בקבוצה. "פטר בוס לא קובע מי יהיו שחקני החיזוק של אייאקס. זה התפקיד של מארק אוברמרס ואם הוא יחליט שאייאקס צריכה לרכוש את ערן זהבי, לפטר בוס לא תהיה שום יכולת לשנות זאת על הנייר. אתה רואה מצב בו מאמן בא למכבי תל אביב במקום פטר והוא אומר לג'ורדי איזה שחקנים לא להביא או כן להביא? יש אוטונומיה מוחלטת למנהל הספורטיבי".

אחרי 18 שנה: מכבי חיפה ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב וזכתה בגביע

יוסי בניון בדרך למכבי תל אביב? "זה כנראה המשחק האחרון שלי במכבי חיפה"

פטר בוס הודיע: "אני עוזב את מכבי ת"א לאייאקס", קרויף: "מצטערים על העזיבה"

גם טואטחה הודיע על עזיבה, רוני לוי: "התאוששנו ברגע האמת"

עזרא להט, לביא חילץ, זהבי זעף, רק מדוניאנין בלט. ציוני גמר הגביע

התצוגה של דקל קינן, המפלה של פטר בוס: הטוב הרע והמכוער

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס, עם ערן זהבי. קובי אליהו
ישלבו כוחות בהולנד? זהבי ובוס/קובי אליהו

אף אחד במכבי תל אביב לא רוצה לחשוב על האפשרות שתבוא קבוצה שתרכוש את זהבי ב-4 מיליון יורו, על פי סעיף השחרור בחוזה שלו. במכבי תל אביב נערכו כבר מזמן לאפשרות שעונת השיא של זהבי תוליד הצעות מאירופה וכפי שכבר פורסם כאן, הם ישוו כל הצעה שיקבל זהבי מקבוצה אירופית. זהבי שהיה אמש מאוכזב מאוד בסיום המשחק, אמר לאנשים ששאלו אותו על עתידו כי אין לו בשלב הזה שום דבר מלבד מכבי תל אביב.

מעבר לאיבוד התארים ולאובדן האחיזה בטרבל, המכה שניחתה אמש על שחקני מכבי תל אביב אחרי ההפסד הייתה אפילו יותר כואבת. מיד בסיום המשחק הבינו כל השחקנים כי כבר בעוד שלושה שבועות בדיוק הם חוזרים להתאמן וכעבור יומיים, ב-16 ביוני, הם ימריאו למחנה אימונים שייערך ככל הנראה באוסטריה. "זה בלתי נתפס", אמר שחקן במכבי תל אביב. "לחלקנו יש עוד את הנבחרת בימים הקרובים, כך שבסך הכל יהיו לנו שבועיים של מנוחה בלבד. כל הפגרה תהיה 14 ימים. זה לא ייאמן". מכבי תחזור להתאמן כבר באמצע החודש הבא מכיוון שההפסד אמש בגמר הגביע, יביא אותה לפתוח את העונה במוקדמות הליגה האירופית כבר ב-30 ביוני.

העובדה שמכבי תחזור להתאמן ולשחק כל כך מוקדם, יכולה לעשות טוב לשחקנים הזרים של הקבוצה שחלקם אכזבו העונה ויש מקום להחליפם. התחלת המשחקים באירופה כבר ב-30 ביוני תגרור מצב בו קרויף לא מצליח למצוא כל כך מהר את השחקנים החדשים שיחליפו את אלה שאכזבו ולכן חלק מהם יישארו במכבי תל אביב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הגביע חוזר לכרמל/יוסי ציפקיס

קרויף: "היינו כל כך קרובים להכל, אבל נשארנו בלי כלום"

אוהדי מכבי תל אביב קמו הבוקר עם הרבה סימני שאלה באשר לעתיד המועדון. האם ערן זהבי יעזוב, האם בקרוב מאוד תצא ההודעה שיוסי בניון מצטרף והאם באמת שוטה ארבלדזה מחליף את פטר בוס כפי שדווח אתמול דווקא בתקשורת הטורקית.

דבר אחד לעומת כל אלה די בטוח, ג'ורדי קרויף ממשיך במכבי תל אביב לעונתו החמישית והוא יהיה בה דומיננטי בדיוק כפי שהיה בארבע השנים האחרונות ואולי אפילו יותר מהן. קרויף הבהיר בימים האחרונים במספר שיחות שניהל עם גורמים במועדון כי מידת הפעילות שלו במועדון לא הולכת להשתנות וכי כל הדיווחים על כך שייאלץ לחלק את זמנו בין ישראל לברצלונה בשל עיסוקיו בקרן יוהאן קרויף אינם נכונים.

כבר זמן רב שקרויף לא מדבר. מאז מות אביו גזר על עצמו שתיקה. אמש זמן רב אחרי שהמשחק בטדי הסתיים, הסכים לומר כמה משפטים: "זו היתה עונה ארוכה מאוד ועברנו בה הכל", פתח. "אני מוכן לחתום שבכל עונה שלי במכבי תל אביב נעשה 81 נקודות נקודות ליגה ונעפיל לגמר גביע המדינה. אבל למרות שהיינו כל כך קרובים, נשארנו בסוף בלי כלום ועל זה צריך לחשוב לקראת העונה הבאה. יש לנו הרבה עבודה ואנחנו צריכים להתקדם הלאה".

לקרויף הרבה דברים לסגור ואין לו זמן רב בשל החזרה לאימונים כבר בעוד שלושה שבועות. כך למשל הוא יהיה חייב כבר בקרוב לסגור את המינוי של המנהל המקצועי של מחלקת הנוער והוא מכוון לזר שייקח על עצמו את התפקיד.

ג'ורדי קרויף המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"יש לנו הרבה עבודה". ג'ורדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully