וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלהומה סיטי הביסה 94:118 את גולדן סטייט ועלתה ליתרון 1:3 בגמר המערב

האלופה כפסע מהדחה מוקדמת: ווסטברוק סיפק טריפל דאבל אדיר, דוראנט שיתק את קרי, הת'אנדר המשיכו במומנטום הנפלא והנחילו עוד תבוסה לווריירס האומללים, שהפסידו פעמיים ברצף לראשונה העונה

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
על הפנים. קרי/GettyImages

היא רשמה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה, שברה את שיא הניצחונות בעונה הרגילה, והכוכב שלה רשם ככל הנראה אחת העונות הרגילות הגדולות בתולדות ה-NBA, אבל ברגע האמת, נראה שהאליפות חומקת לגולדן סטייט מבין האצבעות. הווריירס הובסו הלילה (בין שלישי לרביעי) 118:94 מול אוקלהומה סיטי, ספגו לראשונה העונה הפסד שני ברציפות, ירדו לפיגור 3:1 בסדרת גמר המערב, וזקוקים כעת למהפך נדיר כדי לעלות לגמר ולקבל הזדמנות נוספת להגן על תוארם.

רק תשע קבוצות בתולדות הפלייאוף חזרו מפיגור 3:1, ובסדרה שבאופן מפתיע הפכה לחד צדדית לטובת הת'אנדר, שסומנו בכלל כאנדרדוג, זו תהיה משימה קשה כפליים. כשראסל ווסטברוק, קווין דוראנט וחבריהם נמצאים בעיצומו של מומנטום נפלא שכזה, נראה שיהיה קשה למנוע מהם העפלה שנייה לגמר ה-NBA.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
בלתי ניתן לעצירה. ווסטברוק/GettyImages

המשחק נפתח בדיוק כמו שהמשחק האחרון הסתיים. OKC נכנס למוד רצחני כבר ברבע הראשון, כשראסל ווסטברוק הפלא עושה הכל מהכל, כולל נקודות, אסיסטים וריבאונדים, ומוליך לפלוס 14 אחרי שמונה דקות בלבד. מכאן ואילך, הת'אנדר והווריירס שיחקו בחתול ועכבר. האלופה ניסתה לחזור וקיזזה את ההפרש לשש בלבד עמוק ברבע השני, אך ווסטברוק לחץ על הגז לפני הירידה להפסקה, והוריד את הת'אנדר ביתרון שיא של 19 נקודות, כשהוא צולף שלשה גדולה על הבאזר.

בזמן שסטף קרי המשיך לקרטע ולקלוע באחוזים נמוכים, במיוחד בדקות בהן קווין דוראנט הופקד עליו ומירר לו את החיים, קליי תומפסון ניסה להציל את המצב. השוטינג גארד צלף 19 נקודות ברבע השלישי, צימק את ההפרש במו ידיו לחד-ספרתי, אבל ראה את דוראנט קולע סלים גדולים שמגדילים מחדש את ההפרש לקראת הרבע האחרון, ופחות או יותר מוציאים את הרוח מהמפרשים של האלופה. תומפסון עוד פתח את הרבע המכריע עם שלשה שהורידה למינוס תשע, אבל זה לא הפריע לחגיגה של הת'אנדר, שעשו עוד ריצה ועלו ליתרון 25 עם דקות גדולות של אנדרה רוברסון המושמץ בהתקפה, ושייטו כל הדרך לניצחון ענק נוסף.

עוד באותו נושא

קרי: "אנחנו קבוצה מיוחדת מדי, לא יכול להיות שנלך הביתה ככה"

לכתבה המלאה
קווין דוראנט דיון וויטרס אוקלהומה סיטי ת'אנדר. GettyImages
חגיגה. דוראנט עם וויטרס/GettyImages

ראסל ווסטברוק ניפק עוד תצוגה אדירה לאוסף, והפך לשחקן הראשון מאז צ'ארלס בארקלי שרושם טריפל דאבל עם למעלה מ-30 נקודות, כשהשורה הסטטיסטית שלו נראית כך: 36 נקודות, 11 ריבאונדים, 11 אסיסטים ו-4 חטיפות. קווין דוראנט היה לשם שינוי שר ההגנה של הת'אנדר, כשהוצב על סטף קרי, הקשה עליו והוסיף 26 נקודות ו-11 ריבאונדים. גם יתר שחקני החמישייה של הת'אנדר באו לעבוד, כשאיבקה ורוברסון מסיימים עם 17 כל אחד, וסטיבן אדאמס מסתפק ב-11.

מנגד, רק קליי תומפסון תפקד אצל גולדן סטייט. השוטינג גארד קלע 26 ולא קיבל מספיק עזרה מסטף קרי, שתרם 19 באחוזים נמוכים (6 מ-20 מהשדה, 2 מ-10 מחוץ לקשת), 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים והתקשה מול ההגנה של דוראנט הארוך. דריימונד גרין, האיש והסערה סביב הבעיטה השנויה במחלוקת לאשכים של סטיבן אדאמס, היה רחוק מרמתו הרגילה וסיים עם 6 נקודות ו-11 ריבאונדים.

המשחק הבא ייערך בלילה שבין חמישי לשישי באוקלנד, וגולדן סטייט תנסה להציל את הסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully