וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם טואטחה הודיע על עזיבה, רוני לוי: "התאוששנו ברגע האמת"

24.5.2016 / 23:14

אחרי בניון, גם המגן השמאלי נפרד ממכבי חיפה: "עדיין לא החלטתי איפה אשחק". האופציות: אירופה ומכבי תל אביב. המאמן חגג: "היו לנו רגעים שקבוצות לא קמות מהן". קינן: "עברנו כל כך הרבה נקודות קשות ונשארנו ביחד"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה הפכה את העונה הקשה שעברה עליה למתוקה, לאחר שחגגה הערב (שלישי) זכיה בגביע המדינה. הירוקים ניצחו בגמר 0:1 את מכבי תל אביב בטדי מבעיטה חופשית ארוכה של לודוביק אוברניאק (36), והניפו את התואר המשני לראשונה מאז 1998, ובפעם השישית בתולדותיהם.

"עברנו עונה קשה מאוד", אמר רוני לוי בסיום. "התחלנו רע מאוד, עשינו דרך ארוכה והשתפרנו ולמרות המשחק האחרון, שהיה רע מאוד, עשינו פלייאוף עליון טוב. מגיע למועדון הגדול הזה לזכות בתואר. היו לנו רגעים שקבוצות מסוימות לא קמות מהם, התאוששנו ברגע האמת והשחקנים גילו אופי. אתה מצפה שיהיו הצלחות במכבי חיפה. אני יודע איזו קבוצה קיבלתי ומה הבעיות שהיו. תמיד יהיו ביקורות, כי מצפים להרבה, אבל אני מתרכז בדרך שלי. הרבה אנשים בכדורגל לא יודעים לכבד, אין כבוד למאמנים שעובדים הרבה שנים ועשו משהו בכדורגל. את המינימום אנחנו רוצים. יוסי בניון הוא כוכב ומה שהוא נוגע בו נהיה טוב. הוא גאון כדורגל וכאלה אני רוצה איתי. עכשיו אחרי הגמר אפשר לשבת ולדבר על הדברים".

בדומה ליוסי בניון, גם טאלב טואטחה הודיע על עזיבה עם תום משחק. המגן השמאלי מחוזר על ידי שני מועדונים באירופה, כשגם מכבי תל אביב בתמונה ומוכנה לשלם סכומים גבוהים עבורו, אם לא יממש את האופציה האירופית. טואטחה אמר: "סיימתי את דרכי במכבי חיפה. יש לי כמה אופציות, הסוכנים שלי עדיין לא החליטו איפה אשחק בשנה הבאה. חלמתי על התואר הזה, החזרנו את הגביע לחיפה ושיהיה בהצלחה לחברים שלי בשנה הבאה. נתנו הכל, רצינו יותר, וזה השתלם. עכשיו הגיע הזמן לחגוג. עברתי שנתיים-שלוש קשות מאוד, אני מסיים פה בטעם מתוק".

טואטחה מחוזר על ידי שני מועדונים באירופה, כשגם מכבי תל אביב בתמונה ומוכנה לשלם סכומים גבוהים עבורו, אם לא יממש את האופציה האירופית.

אחרי 18 שנה: מכבי חיפה זכתה בגביע המדינה

יוסי בניון בדרך למכבי תל אביב: "זה כנראה המשחק האחרון שלי בחיפה"

פטר בוס הודיע: "אני עוזב את מכבי תל אביב לאייאקס"

עזרא להט, לביא חילץ, זהבי זעף: הציונים

ברני ארדוב

דקל קינן, אחד מהשחקנים המצטיינים של מכבי חיפה הערב, סיכם: "אתם לא מאמינים איפה היינו בתחילת העונה ואיפה אנחנו היום. עברנו כל כך הרבה נקודות קשות ונשארנו ביחד, הקרבנו היום אחד למען השני. זה גמר גביע, לרגע לא חשבתי לצאת בגלל מתיחה. ה-6:0 יושב לי עמוק בלב, זו הייתה השפלה שלא חווינו המון זמן. אבל במשחק הכי חשוב בשנים האחרונות, לבוא ולנצח את מכבי תל אביב שהם קבוצה מצוינת, זה גדול. מגיע לנו הגביע הזה. לא רוצה להתעסק במכבי תל אביב. הם קבוצה מצוינת, אבל עשינו הגנה כקבוצה, השוער שלנו לקח הצלות. אנחנו מתים שיוסי יישאר, הוא יודע את זה. אבל הוא ילד גדול ויעשה את ההחלטות שלו".

חן עזרא הוסיף: "זה תואר שלא לקחו פה 18 שנה ככה שזה דבר מאוד מיוחד. אני מסיים חוזה עם גביע והרגשה מתוקה, היתה שנה מאוד לא קלה מבחינתי אבל זה כל היופי בחיים - לפעמים דברים קשים בשנייה מתהפכים ואני מאושר. אני נגעתי בכדור היום, אבל זה לא משנה מי הבקיע".

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, צלצל לברך את נשיא המועדון יעקב שחר: "צפיתי במשחק והתרשמתי מהנחישות, הרצון וההתמדה. ברכות לך למאמן לשחקנים ולקהל שלכם". בחיפה הודו לראש הממשלה על הברכות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
הגביע חוזר לכרמל/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully