וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן: "לא באתי להפועל תל אביב להתבזות, קראו לי להציל את המועדון"

האדומים ערכו מפגש בין אנשי ההנהלה, המאמן ואוהדי הקבוצה, במסגרתו גוטמן הוסיף: "בעונה החולפת היה תקציב גדול, אבל הוא נוצל בצורה לא נכונה". כבירי: "עברנו שנה קשה מאוד וארוכה"

one

הנהלת הפועל תל אביב ערכה הערב (שלישי) מפגש עם כ-100 מאוהדי הקבוצה. הבעלים אמיר כבירי, המנכ"ל ניר ענבר, יו"ר קבוצת הכדורסל רמי כהן, המאמן אלי גוטמן ויו"ר עמותת האדומים אסף וולף סיפרו על תחומי אחריות, על שנעשה בעונה החולפת ועל התכנונים לעונה הבאה.

כבירי אמר לאוהדי: "עברנו שנה קשה מאוד וארוכה והרבה מהדברים איתם התמודדנו לא ידועים לכם. הכנסתי השנה להפועל 35 מיליון ש"ח מכספי הפרטי. כשהתחלנו את העונה הגרעון היה 21 מיליון ש"ח, אולם לא היינו מודעים לכל החובות שהיו ולכל הצ'קים שהיו בחוץ משנים עברו ואני מעדיף לא להיכנס לסיבות, כדי לא לפגוע באף אדם. נכנסתי למועדון תוך כדי תנועה ולצערי ככל הנראה הבדיקה שנעשתה לא הייתה מעמיקה מספיק כך שלא כל המידע שיש בידינו היום, היה מצוי בידינו בקיץ שעבר, בו עבדנו בקצב מטורף כדי לפתוח את העונה".

בנושא האצטדיון אמר כבירי: "זה פרויקט שדורש המון עבודה והוא לא כזה פשוט והעובדה היא שאני היחיד שניגש למכרז מתוך אמונה שזה מה שיוכל להרים את המועדון. המצב בבלומפילד עוד לפני השיפוץ הוא שאנחנו מוציאים מיליונים על השימוש באצטדיון ואין אפשרות להרוויח אפילו שקל מאירוח המשחקים בו.

גוטמן אמר: "בעונה החולפת היה תקציב גדול, אבל הוא נוצל בצורה לא נכונה מהבחינה המקצועית והמשימה שלי הקיץ היא לשדרג את הבסיס הקיים. אני מאמין שנבנה קבוצה הרבה יותר טובה עם התקציב שניתן לי. לא רציני לדבר על ציפיות או מטרות, לא באתי להפועל תל אביב להתבזות ולא בשביל פלייאוף תחתון. הגעתי לאחר שקראו לי לבוא ולהציל את המועדון. היה קשה מאוד ובסוף הצלחנו. אנחנו עומדים בפני קיץ מאוד מורכב, אני יודע מה ההרכב שיש לי בראש".

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
יש לו הרכב בראש לקראת העונה הבאה. גוטמן/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • אלי גוטמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully