וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הרגיע: "זו מכה לא נעימה, ברביעי הכול יהיה בסדר"

ארבעה ימים לפני גמר האלופות מול אתלטיקו מדריד, כוכב ריאל נטש את האימון בשל פציעה, אך מיהר להצהיר: "סבלתי מכאבים בימים האחרונים וזה לא היה נעים. אני בטוח שעם הקהל שלנו נהפוך את שבת ללילה קסום"

צילום מסך

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו נוטש את האימון

דרמה גדולה התחוללה היום (שלישי) באימון ריאל מדריד. ארבעה ימים לפני גמר ליגת האלופות בסן סירו מול אתלטיקו, האווירה הנעימה במתחם האימונים של הבלאנקוס הופרה כאשר כריסטיאנו רונאלדו נטש את האימון בשל פציעה.

על פי הדיווחים בספרד, CR7 נדחף על ידי דניאל קרבחאל בדרך לשער ונפל בצורה רעה על שוער המשנה, קיקו קאסייה. הלחץ אצל ריאל הרקיע לשחקים כאשר הפיזיותרפיסטים הוזעקו לכר הדשא, וטיפלו ברונאלדו מחוץ לקווים. אחרי מספר דקות רונאלדו נאלץ לנטוש את האימון, וישב בחוץ לכל אורכו, כשעל פי הדיווח זרק בקבוק מים בירידה מכר הדשא.

תחילה רונאלדו סרב לשוחח עם הכתבים שנכחו באימון, שהיה פתוח לתקשורת הספרדית, אך אחרי מספר דקות של התאוששות שלח מסר מרגיע: "סבלתי מכאבים באימונים האחרונים, אבל זו הייתה מכה לא נעימה. אני בטוח שמחר אשלים אימון מלא והכול יהיה בסדר לקראת הגמר".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
הצוות הרפואי הוזעק. רונאלדו והרופאים/GettyImages
שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
הדאיג את כולם. רונאלדו אחרי הפציעה/GettyImages

לקראת הגמר הוסיף הכוכב: "אנחנו במסלול הנכון מאז סיום הליגה הספרדית ובאים עם רצון אחד לסן סירו - לנצח. אתלטיקו היא יריבה קשוחה, ואנו ערוכים אליה נבוא כדי להרים את רמת המשחק שלנו. אני רוצה להודות לכל האוהדים שלנו וביחד איתם ננסה להפוך את שבת ללילה קסום".

בינתיים, ב"מארקה" טוענים שלאחר בדיקות נוספות שעבר רונאלדו, הפציעה אינה חמורה, והוא אמור לשחק בגמר המפעל היוקרתי ביבשת. בכל מקרה, אם לא יהיה כשיר, CR7 עשוי להצטרף לבלם הצרפתי, רפאל וראן, שסובל ממתיחה בשריר וצפוי להחמיץ את גמר האלופות.

(עדכון ראשון: 13:22)

רונאלדו נוטש את האימון

CR7 מקבל טיפול אחרי הפציעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully