וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן מבוקש: שרצקי בונה על פלקושצ'נקו, עגייב או רז כהן בתמורה

שוער קרית שמונה, שלא ימשיך בעונה הבאה ורוצה לשמש כשוער ראשון, מבוקש בבני יהודה, הפועל כפר סבא והפועל חיפה. הבעלים של הצפוניים מעוניין בטרייד, יוגב הזוהרוי (לרמן) סיכם ויחזק את ההגנה

צילום: אדריאן הרבשטיין

בווידאו: חגיגות ההישארות של עירוני קרית שמונה

עירוני קרית שמונה ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. היום (שלישי) סיכם בקבוצה הבלם יוגב הזוהרוי (לרמן) בן ה-24, ששיחק בעונה החולפת בהפועל קטמון. הבלם חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה ויצטרף לסגל בעונה הקרובה. בעירוני קרית שמונה רוצים לחזק את ההגנה ולהביא שחקנים בכל העמדות; מגן ימני ומגנים שמאליים, כשבנוסף להזוהרוי, בקבוצה רוצים להחתים בלם נוסף.

השחקן בן ה-24 הופך לרכש השני של מוטי איוניר ומצטרף לדידייה ברוסו, כאשר מלבד צעירים מוכשרים, במועדון רוצים להחתים גם שחקנים מנוסים ומוכחים, כשפיראס מוגרבי ושלומי אזולאי הם השמות הבולטים.

עדיין בגזרת הרכש, האם הארכת חוזהו של איתמר ניצן בקרית שמונה תתברר כהחתמה הטובה ביותר של איזי שרצקי? ייתכן מאוד שכן. השוער, שהושאל למכבי פתח תקווה ומחזיק בחוזה לעונה הבאה, לא צפוי להמשיך בקבוצה בשל העובדה כי גיא חיימוב ימשיך כשוער הראשון.

ניצן מחזיק בהצעות מהפועל כפר סבא, בני יהודה והפועל חיפה ושרצקי בונה על טרייד עם כל אחת מהקבוצות. בעלי הצפוניים מעוניין במקסים פלקושצ'נקו, בעסקה שתכלול את השוער וסכום כסף, אך בהפועל חיפה לא מתלהבים מהעסקה. אמיר עגייב מבני יהודה גם נמצא על הכוונת כחלק מטרייד אפשרי, ומה לגבי הפועל כפר סבא? רז כהן סומן כאופציה לשדרוג הקישור של איוניר.

דויד מנגה שחקן עירוני קרית שמונה לפני יוגב לרמן שחקן הפועל רעננה. סוכנות ג'יני
עובר לצפון. הזוהרוי/סוכנות ג'יני

בנושא אחר, הבלם לואיס גוטיירס, יהיה חלק מהסגל הסופי של נבחרת בוליביה בקופה אמריקה. גוטיירס קיבל כבר הזמנה לסגל הרחב, אלא שכעת בבוליביה פרסמו את הסגל הסופי של 23 השחקנים שייקחו חלק בקופה אמריקה וגוטיירס יהיה חלק מהם. הבלם שרשם עונה מאכזבת בקבוצה הצפונית, מחזיק בחוזה לעונה נוספת אך במועדון ינסו להגיע להסדר איתו על התרת חוזהו, כאשר בוליביאר מהליגה המקומית בבוליביה כבר הביעה עניין בשחקן.

(עדכון ראשון: 10:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully