וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי חיפה, בלייזר: "מאמין בחבר'ה שננצח ביום שישי"

24.5.2016 / 10:09

הירוקים רחוקים הפסד אחד מהדחה מוקדמת ברבע גמר הפלייאוף אחרי שהובסו במשחק החוץ בראשון לציון. בעיר היין ביקשו מהשחקנים לא לצאת מגדרם, יצחק פרי: "רואים שיש שינוי בקבוצה"

מגד גוזני

אכזבה גדולה מאוד במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש (שני) 89:71 למכבי ראשון לציון, שבעקבותיו מפגרים הכתומים 2:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה של רמי הדר, ששהתה במקום השלישי בטבלה לאורך רוב העונה, פיגרה לאורך כל המשחק, ולמרות קאמבק מרשים בסוף הרבע השלישי ובתחילת הרבע הרביעי, לא הצליחה להפוך את התוצאה ולצאת עם הניצחון. הפנים של אנשי מכבי חיפה, כולל הבעלים ג'ף רוזן שהיה ביציע, רק לימדו על האכזבה הגדולה.

"קשה לשים את האצבע בדיוק, נתנו הכול ודברים קטנים משנים את המשחק", אמר עוז בלייזר. "חיתוכים פנויים, הם קלעו באחוזים מצוינים ומגיע להם קרדיט על זה. הם הגיעו לזריקות פנויות והיינו צריכים להקשות עליהם יותר. נצטרך לתת הכול ביום שישי. היא קבוצה מאוד מוכשרת, אתלטית וברגע שנותנים לה לרוץ קשה לעצור אותה, צריך לעצור את משחק הריצה שלה ולגרום לה להרגיש פחות בנוח. אנחנו עדיין משקיעים הכול בהגנה, נותנים את הכול ומשקיעים. זה דברים קטנים שצריכים לשים לב אליהם יותר, להיות יותר מרוכזים. חייבים לנצח ביום שישי. לא חושב על סיטואציה שנפסיד, מאמין בחבר'ה שלי שננצח ביום שישי".

רמי הדר: "אני מאמין בקבוצה שלי ובטוח שאפשר להפוך את הסדרה"

שון דאוסון שחקן מכבי ראשון לציון (ימין) עם מארק ליונס. מגד גוזני
יישארו על הקרקע? דאוסון וליונס/מגד גוזני

בצד המנצח של ההתמודדות, ביקשו בצוות המקצועי של מכבי ראשון לציון מהשחקנים להישאר על הקרקע ולהגיע למשחק ביום שישי ברוממה כדי לגמור את הסדרה. היו"ר יצחק פרי נראה היה מאושר על הפרקט ואמר כי "רואים שיש שינוי בקבוצה". פרי היה זה שעמד מאחורי פיטוריו של המאמן שרון דרוקר לפני כחודש, ולפחות ברמת התוצאות השינוי הצליח כשראשון לציון מנצחת בחמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלה.

"מכבי חיפה היא קבוצה שאף פעם לא מוותרת, וכדורסל זה משחק של ריצות, אז עשינו את הריצה שלנו והם עשו את שלהם. אתה צריך לעשות את העבודה בהגנה. הם יודעים להכריח איבודי כדור ולחזור למשחק. ידענו לשלוט ולצאת עם הניצחון", סיכם כריס רייט את עצירת הקאמבק של הירוקים וסיפר על העבודה הנהדרת שהוא עושה על גרגורי ורגאס, "יש לי תפקיד שונה כאן, אני שומר על גארדים כל החיים שלי. זה הסימן היכר שלי, לשמור על שחקנים בעמדות 1-5, זה אחד החוזקות שלי. כשאתה משחק הגנה טוב, אז אתה רוצה ליצור משחק התקפי, ידענו לעשות את זה ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully