וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תפתח את החוזה של אוגו, הקבוצה ביקרה בלשכת ראש הממשלה

24.5.2016 / 8:56

בצל החגיגות: הקשר הניגרי שייפגש עם ראשי המועדון אישר לוואלה! ספורט: "אכבד את החוזה שלי". אלונה ברקת תודיע בקרוב על המשך דרכו של גורש. עוזר המאמן אסף נמני יעזוב. השחקנים והצוות המקצועי נפגשו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו

ברני ארדוב

הפועל באר שבע תיפגש עם הקשר הניגרי, ג'ון אוגו, ותשדרג את החוזה שלו לקראת העונה הבאה. במועדון החליטו לעשות הכול כדי שהזר הטוב בליגה יישאר במועדון. אוגו עצמו אמור להמריא לחופשה בחו"ל, כמו שאר הזרים. הקשר אישר לוואלה! ספורט: "אני נשאר בהפועל באר שבע. יש לי חוזה לשנתיים. אני אוהב את האוהדים, את הכדורגל פה, את המדינה. אני מרוצה ורוצה לכבד את החוזה שלי". אוגו מתכוון בוודאי לחוזה החדש שלו בקבוצה, שאמור להיות גבוה בעשרות אחוזים מהחוזה הנוכחי.

כזכור, לאחרונה פרסמנו כי ההסכם של ג'ון אוגו עבר לטיפול בית המשפט המחוזי, לאחר שהשחקן ערער באמצעות עו"ד רועי רוזן על קביעת הבורר לשלם לסוכנו לשעבר, קובי סגל, 36 אלף שקל. לפני כחודש, בצעד חריג, החליט השחקן לפנות למחוזי כדי לערער על פסק הבורר, עו"ד חנוך קינן. אגב, אוגו הבהיר כי לא ייעדר מספר חודשים מהמגרשים וכי "אני כלל לא זקוק לניתוח".

אחרי שחגגו אל תוך הלילה לעיני כ-100 אוהדים בבאר שבע, ביקרו שחקני הפועל באר שבע בלשכתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. נתניהו לחץ את ידי השחקנים ובירך אותם על הזכייה באליפות: "באר שבע הפכה לבירת הכדורגל. מגיעות לכם הרבה ברכות על הזכייה".

שחקני הפועל באר שבע ביקרו בלשכת ראש הממשלה

הידיעה בוואלה! ספורט אודות השיחה שהתקיימה בין יעקב בוזגלו לאנשי מכבי חיפה עוררה הדים רבים. במועדון עדיין בטוחים שהשחקן רוצה לעבור לצפון. אסי רחמים ייפגש עם השחקן, כשנראה שרק שדרוג משמעותי מאוד בשכרו ישאיר אותו בקבוצה. מחר בערב ישיק בוזגלו בקניון עזריאלי הנגב בבאר שבע את אירוע MB11, המותג הפרטי שלו שכולל כובעים ותיקים. בימים הקרובים תיערך פגישה בין רחמים לדודו גורש וסוכניו ניר עמיר וויקי וקנין, שכזכור ימשיך בקבוצה. אתמול אישרה אלונה ברקת את הידיעה ואמרה כי השוער ימשיך עונה נוספת בהפועל באר שבע.

במועדון עדיין בהלם מהחגיגות שנמשכו לתוך הלילה. "מי היה מאמין ש-100 אלף איש יגיעו? ציפינו לשליש מהכמות הזאת. הופתענו מאוד", הודו.

עוזרו של בכר, אסף נמני, לא ימשיך בעונה הבאה. אתמול שוחח נמני עם המאמן והודיע לו על ההחלטה. בבאר שבע טוענים שנמני מעוניין להיות מאמן ראשי ולא לעבוד תחת מאמן אחר. בכר יצטרף בקרוב עוזר אחר.

אלונה ברקת: "קיוויתי שהאליפות תגיע מהר יותר"

בן שהר: "למדתי מטעויות עבר. אחרי שנים, אפשר לומר שמצאתי בית"

הפועל באר שבע: ג'ון אוגו נבדק, כלל אינו זקוק לניתוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully