וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "ואן חאל עשוי לשוב לאייאקס, ישתף פעולה עם בוס"

בהולנד כבר מחכים לסיום דרכו של המאמן במכבי ת"א כאשר אקס ממנצ'סטר יונייטד סומן כיורש לאוברמארס. בוס סיפר במולדתו: "הייתי מעדיף להפסיד, אבל לסיים כאלוף", דה יונג: "הסגנון של בוס מתאים לי ולאייאקס"

one

עונת 2015-16 תגיע לסיומה הערב (שלישי) ב-20:50 כאשר מכבי תל אביב ומכבי חיפה יפגשו בגמר גביע המדינה באצטדיון טדי, שלושה ימים אחרי ה-0:6 המהדהד של הצהובים במחזור הנעילה של הפלייאוף העליון.

על פי התקשורת בהולנד, המפגש בבירה יהפוך למשחק הפרידה של פטר בוס מהצהובים לקראת המעבר הצפוי לאייאקס כמחליפו של פרנק דה בור. לפי כל הדיווחים המאמן יגיע לסגנית האלופה ההולנדית בצוותא עם עוזרו הנדרי קרוזן, כחצי שנה מאז שהשניים הגיעו לארץ הקודש.

חלק מהפרשנים סוברים כי הפיטורים של לואי ואן חאל והעובדה כי מארק אובמארס מבוקש באברטון, כמו דה בור, עשויים לסלול את דרכו של אקס מנצ'סטר יונייטד אל אמסטרדם כמנהל המקצועי מעל בוס.

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. ניב אהרונסון
"ממליץ לכל אחד להגיע לישראל". בוס/ניב אהרונסון

אמש בחר בוס, שלא הפסיד משחק אחד בקנדציה שלו במכבי תל אביב, לספר לתקשורת ההולנדית על אובדן האליפות להפועל באר שבע בליגת העל: "הייתי מעדיף שנפסיד אם זה היה גורם לנו לזכות באליפות. ב"ש לקחה כמות מטורפת של נקודות והיא האלופה החוקית. אני גאה בקבוצה שלי ועכשיו יש לנו סיכוי לזכות בגביע".

על הקדנציה בישראל הוסיף עם רמיזה לגבי היעד הבא: "אני ממליץ לכל אחד להגיע לתל אביב. אני ומשפחתי נהנים כאן מאוד, האנשים כאן נהדרים וזה נפלא לשמש כמאמן במכבי".

בינתיים, האקס סים דה יונג התייחס למינוי המתקרב: "שוחחתי עם בוס פעם אחת, אבל מעולם לא יצא לי לעבוד תחתיו. הסגנון שלו מאוד מתאים עבורי ועבור אייאקס, שמעתי שהוא אוהב כדורגל התקפי. אני מקווה שאמצא פתרון עם ניוקאסל, חזרה לאייאקס היא תמיד אופציה עבורי". החלוץ ירד עם המגפאייז אל ליגת המשנה ואחרי שלא שיחק רבות תחת סטיב מקלארן ורפא בניטס שמו נקשר עם קאמבק לאמסטרדם.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: האוהדים קיללו, אליאל פרץ עשוי לפתוח

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד. AP
חוזר הביתה? ואן חאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully