וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מכבי תל אביב: האוהדים קיללו, אליאל פרץ עשוי לפתוח

המשטרה פיזרה את אוהדי מכבי חיפה מהאימון המסכם לגמר הגביע (שלישי, 20:50, ספורט 5), שובל גוזלן יפתח בחוד. הקשר הצעיר עשוי להמשיך ב-11 של בוס, שחקן: "צובט לראות את באר שבע חוגגת"

גמר הגביעמחצית24/05/2016
מכבי חיפה
    0
      מכבי תל אביב

        מכבי חיפה

        אם היה נדמה שההפסד המשפיל למכבי תל אביב בבלומפילד עבר יחסית בשקט במכבי חיפה, אוהדי הקבוצה הוכיחו היום (שני) כי ההיפך הוא הנכון. כ-50 מאוהדי הקבוצה הגיעו לאימון הקבוצה שנערך בנתניה על מנת להפגין נגד הקבוצה והשחקנים, לקלל ולמחות לאחר השישייה שקבוצתם ספגה ביום שבת האחרון. בעקבות ההפגנה, ניידות משטרה הגיעו למקום על מנת לפזר את האירוע. הירוקים ספגו את אחת התבוסות הגדולות בתולדות המועדון, והאוהדים ממש לא מעוניינים כי הנושא יעבור על סדר היום.

        הקבוצה תשחק מחר בגמר הגביע מול אותה מכבי תל אביב, ולא מן הנמנע כי ההפסד הכואב ישפיע על קבוצתו של רוני לוי גם במשחק מחר. בחיפה בונים על הגביע כדי שיציל את העונה המאכזבת שלהם, לאחר ששוב לא הצליחו לסיים בין שלושת הראשונות, והשיגו את הכרטיס לאירופה רק ברגע האחרון. הקפטן לשעבר יניב קטן פרסם פוסט בפייסבוק עם תמונה של הקהל הירוק וביקש: "עזבו אליפות, עזבו אירופה, עזבו גביע. שחקו על הכבוד של החולצה, שחקו למענם".

        באימון ביקר הנשיא יעקב שחר, שביקש לחזק את השחקנים ולעודד אותם לקראת הגמר, בתקווה כי יביאו למועדון גביע ראשון אחרי 18 שנה ושישי בתולדות המועדון. סלובודאן דראפיץ', מאמן בית"ר ירושלים, הגיע לבקר את חברו רוני לוי, שיחסר שוב את אלירן עטר וגליינור פלט הפצועים, אבל יקבל בחזרה את כל המוצהבים שלא שיחקו בשבת: ולדימיר סטויקוביץ', מארק ואליינטה, נטע לביא, לודוביק אוברניאק ובניון. שובל גוזלן יפתח בחוד.

        שובל גוזלן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
        יקבל צ'אנס. גוזלן/ברני ארדוב

        מכבי תל אביב

        אליאל פרץ עשוי לקבל אשראי ולפתוח בהרכב גם מחר בגמר גביע המדינה מול מכבי חיפה. מה שהתחיל כסוג של גימיק במשחק הליגה מול בית"ר ירושלים ונמשך במשחק האחרון מול מכבי חיפה, עשוי להימשך גם מחר. המאמן פטר בוס מתלבט בין פרץ לבין נוסא איגייבור והאריס מדוניאנין. שניים מהשלושה צפויים לפתוח בקישור לצד גל אלברמן.

        היומיים שעברו לאחר המשחק בשבת הוקדשו להפגת העצבים והאכזבה אחרי אובדן האליפות ובוס איפשר אימונים מאוד קצרים ומהנים. הערב צפו חלק משחקני הקבוצה בחגיגות בבאר שבע, פירגנו אבל גם כאבו. "צובט הלב לראות את החגיגות. זה היה בידיים שלנו ופישלנו. ייקח עוד הרבה זמן להתאושש", אמר אחד השחקנים. התרופה מבחינת השחקנים היא הגביע וכולם רוצים לחגוג. "מגיע לנו לשמוח אחרי העונה הזו", אמר אחד השחקנים. "ברור שגם מכבי חיפה רוצים גביע אחרי 18 שנים, אבל אם נצא מהעונה הזו בלי שום תואר, זה יהיה עוול".

        למעט ההתלבטות של בוס בקישור, יתר השחקנים צפויים להיות זהים לאלה שפתחו בשבת האחרונה מול מכבי חיפה. "ברור שחיפה יבואו לנקום וישחקו כמו חיה פצועה", אמרו במכבי תל אביב. "אבל אנחנו קבוצה יותר טובה ואנחנו חייבים להיות בעצמנו רעבים מאוד לגביע הזה".

        (עדכון ראשון: 20:40)

        sheen-shitof

        עוד בוואלה!

        קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

        בשיתוף כללית
        ריף מסיקה שחקן הפועל כפר סבא מול אליאל פרץ שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
        יותר מסתם גימיק. אליאל פרץ/ברני ארדוב

        הרכבי הקבוצות

        שופט: רועי ריינשרייבר
        אצטדיון: טדי
        קהל: 31000

          טרם התפרסמו תגובות

          הוסף תגובה חדשה

          +
          בשליחת תגובה אני מסכים/ה
            2
            walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully