וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאטס הומלס חתם בבאיירן מינכן עד 2021

הבלם הגרמני הצטרף באופן רשמי לבווארים לאחר שצלח את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזה לחמש שנים. השחקן עוזב את בורוסיה דורטמונד לאחר שמונה שנים במועדון, תמורת 35 מיליון יורו

שחקן באיירן מינכן מאטס הומלס. באיירן מינכן, אתר רשמי
שחקן באיירן מינכן מאטס הומלס/אתר רשמי, באיירן מינכן

מאטס הומלס, בלמה של בורוסיה דורטמונד בשמונה השנים האחרונות, הצטרף היום (שני) באופן רשמי לאלופת גרמניה, באיירן מינכן. השחקן החל את דרכו בקבוצת הנוער של הבווארים, כאשר את משחק הבכורה ערך בשנת 2007. עונה לאחר מכן הצטרף הומלס לדורטמונד בהשאלה, ולאחר עונה ראשונה בה שיחק 13 משחקים, הקבוצה השלימה את רכישתו תמורת ארבעה מיליון יורו. עכשיו הומלס חוזר לקבוצתו הראשונה בקריירה בתור כוכב נבחרת גרמניה.

הומלס הוא שחקן הרכש השני של אלופת גרמניה הקיץ, לאחר צירופו של רנאטו סאנצ'ס, הפורטוגלי הצעיר שחתם במועדון לפני שבועיים. הבלם הוא כוכב דורטמונד השלישי שעובר לבאיירן בשנים האחרונות, אחרי מריו גצה ורוברט לבנדובסקי שעשו זאת לפניו. בדומה למעבר של גצה, גם הפעם אוהדי דורטמונד לא קיבלו בעין יפה את המהלך ושרקו לשחקן בוז אדיר במשחקי הבית האחרונים של הקבוצה.

השחקן רשם 307 הופעות בצהוב בהן כבש 25 שערים. בנבחרת הלאומית הוא הספיק לרשום 46 הופעות עד היום. לאחר העזיבה הראשונה לדורטמונד בעונת 2007/08 אמר: "החלום שלי תמיד היה לשחק בקבוצה הראשונה של באיירן מינכן". בעונה הבאה החלום הזה ייתגשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully