וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו גלבאן עוזב את בני יהודה: "לא באמת רצו אותי פה"

אחרי שבע שנים ושתי קדציות במדים הזהובים, הקשר/חלוץ הארגנטינאי עוזב את הזהובים אחרי שלטענתו הוא קיבל הצעה נמוכה מאברמוב: "כואב לי לעזוב אבל יש דברים שלא תלויים בך"

one

אחרי שבע שנים ושתי קדציות במדים הזהובים, פדרו גלבאן עוזב את בני יהודה. בתחילת השבוע הקשר/חלוץ קיבל הצעה מהבעלים החדש ברק אברמוב, הצעה שלפחות על פי גורמים ועל פי השחקן נמוכה בהרבה ממה שהרוויח בעונות הקודמות במועדון.

הקשר סיפר לחבריו בקבוצה כי הוא פגוע מאוד מההצעה ואף סיפר לאותם אנשים הקשורים לקבוצה כי ההצעה הזו נועדה לרצות את האוהדים, אבל לא כדי להשאיר אותו בקבוצה בשנים הקרובות.

פדרו גלבאן שחקן בני יהודה. קובי אליהו
עוזב את הבית. גלבאן/קובי אליהו

לוואלה! ספורט אמר גלבאן: "כואב לי לעזוב את בני יהודה. זה הפך להיות הבית שלי ואני מרגיש סמל בקבוצה. אני בקשר טוב פה עם כולם, אין אחד שאני לא חבר שלו ויהיה לי קשה לשחק במקום אחר, אבל אני צריך לדאוג לקריירה שלי ולמשפחה שלי ואם בבני יהודה לא רוצים אותי אז אמצא מקום אחר כדי להמשיך את הקריירה. קיבלתי הצעה מהמועדון אבל הצעה כזו מעליבה. לא באמת רצו אותי שם. אני מקווה שאמצא קבוצה אחרת בקרוב מאוד. אני לא יודע אם זה יהיה בארץ או במקום אחר. זה הכדורגל, יש דברים שלא תלויים בך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully