וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "קיוויתי שהאליפות תגיע מהר יותר"

יומיים אחרי ההכתרה ההיסטורית, הבעלים של הפועל באר שבע דיברה בשידור חי באולפן וואלה! NEWS: "לקחתי קשה את פרשת שרצקי", "החיבור האמיתי לכדורגל התחיל בתקופתי עם לוני הרציקוביץ'", "מערכת היחסים עם יעקב בוזגלו נהדרת", "אליניב ברדה יהיה חלק חשוב בעתיד הקבוצה"

עריכת וידאו: מרום שפיצר
אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. ראובן קסטרו
ראיון מקיף. ברקת/ראובן קסטרו

יומיים אחרי ההכתרה ההיסטורית של הפועל באר שבע, אלונה ברקת התארחה בשידור חי באולפן וואלה! NEWS לראיון עם חמי אוזן ואיציק יצחקי. הבעלים שהובילה את האדומים מבירת הנגב לאליפות אחרי 40 שנות בצורת דיברה על המטרה שסוף סוף הושגה, ההתרגשות בעיר, תכניות הרכש לעונה הבאה והשלב הבא בהתפתחות המועדון.

הגיבור, הגיבורה, והגמלים: לקסיקון האליפות המלא של הפועל באר שבע

הבוס האמיתי: 10 סיפורים על ברק בכר, האיש שניצח את מכבי תל אביב

העם דורש צדק חברתי: למה חובבי הכדורגל היו בעד הפועל באר שבע

פרויקט מיוחד: מסע הייסורים של הפועל באר שבע בעשור האחרון

הדמעות של האוהדים, ההתפרצות של השחקנים: אלבום תמונות חגיגי

ברדה ואוגו 9, מליקסון וצדק 8.5, ובכר? גיליון הציונים של באר שבע

ההישג של ברדה, הרצף הטוב באירופה: מספרי העונה של באר שבע

תמונה קבוצתית/ברני ארדוב

"קיוויתי שהאליפות תגיע יותר מהר ממה שהגיעה, אבל שמחה שבסוף זה קרה", פתחה אלונה ברקת את הראיון, "זה הגיע במקום ובזמן הנכון והוכחנו שאנחנו ראויים. הסביבה צחקה שאמרנו שניקח אליפות, אנחנו לא צחקנו". על התרומה של ברדה: "אני מאוד אוהבת את אליניב, הוא עזר לנו להגשים את החלום. ההגעה שלו עזרה לנו לפרוץ את תקרת הזכוכית ולהביא שחקני מפתח שיעזרו לנו לזכות בתארים. עד אז הם לא כל כך מיהרו להגיע אלינו למרות שהצענו הרבה כסף".

על תחילת הדרך בקבוצה: "התחלנו בליגה השנייה וצריך להתחיל בקטן. שחקנים גדולים רוצים להגיע למועדונים שמביאים תארים וכדי להביא תארים צריך להביא שחקנים גדולים. זה מעגל אכזרי".

"מהתחלה די הבנו שיוסי בניון רוצה להגיע למכבי חיפה", אמרה על האפשרות ששחקן מכבי חיפה יחזור מאירופה לבאר שבע, "יש לו מערכת יחסים מיוחדת עם שחר. כרגע אנחנו עוד לא מתעסקים בעונה הבאה, זה גם תלוי ברצונו של יוסי זו לא תכנית לבקשתך".

"אני אומרת בכנות", המשיכה, "אחרי גמר הגביע בעונה שעברה, כשראיתי את ההתנהגות האצילית של האוהדים שלנו וכמות הטלפונים וההודעות שחיזקו אותי, הבנתי שאפשר לעשות את זה. אני זוכרת שאחרי שנפגשתי עם ברק אמרתי לו 'אנחנו צריכים לעשות הכל כדי להחזיר על התמיכה והאהבה שקיבלנו מהאנשים האלה'. הניצחון האמיתי שלנו הוא השיתוף פעולה עם האוהדים, הם מבינים שאנחנו זה הם והם זה אנחנו. רצינו להראות שכל ילד, בין אם בנגב או במרכז, אם יש לו חלום אפשר להגשים".

"לא הייתי עוזבת אם היינו יורדים מול נתניה לפני שלוש שנים", הוסיפה, "ההיפך, ככל שזה נהיה יותר קשה אנחנו ממוקדים באיך לעשות יותר נכון. אנחנו מחוייבים לאוהדים שלנו. כשהודעתי בזמנו על עזיבה לא שיחקתי משחקים ולא באתי לחנך אף אחד. באתי להגיד באופן ברור שאני צריכה שותפים לדרך, שאם יתמכו ויבינו שצריך סבלנות, אשאר".

אלונה ברקת הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"לא באתי לחנך אף אחד". ברקת/ברני ארדוב

"אנחנו לא מחלקים ציונים לעצמנו", הוסיפה. "התעקשנו על הדרך שלנו - לעבוד הכי קשה שיש. לא התעסקנו בקבוצות אחרות או במה שאמרו לנו. ברק התייחס פעם אחת לפטר בוס כי הוא הרגיש שהוא רוצה לומר איזו אמירה. מה שהיה מיוחד אצלנו זה שלא התייחסנו למה שאמרו אנשים אחרים. לקחתי קשה את פרשת איזי שרצקי בקיץ כי לא הצלחתי להבין איך הגענו למצב שהגענו. איזי חבר ויש בינינו מערכת יחסים נהדרת. באתי לאיזי בידיים נקיות ואמרתי לו שאם ברק לא ממשיך אני רוצה לדעת מזה. בכר היה המאמן הראשון שלי ברשימה. אני אוהבת לראות איך מאמנים מתראיינים ואיך הם עובדים עם הקבוצות שלהם. איזי בירך אותי על האליפות".

עוד אמרה הבעלים: "אני חושבת שברק עשה עבודה מדהימה בקבוצה עם הצוות שלו. אלישע בנה סגל מצוין והוא איש נעים, הוא היה איתנו שלוש שנים, עבר איתנו כברת דרך. אני חשבתי באותה נקודת זמן שהמערכת זקוקה למשהו קצת אחר. אני חושבת שאין קשר בין התוצאה בגמר לתזמון פיטורי אלישע, גם במכבי תל אביב ידעו שפאקו לא ממשיך. פשוט לא עשינו את העבודה. אני אוהבת כל מה שקשור למדינת ישראל. לגבי הכדורגל, הייתי סוג של טומבוי. אהבתי מכוניות ספורט. החיבור האמיתי לכדורגל התחיל בתקופה שהייתי עם לוני הרציקוביץ' וראיתי את הפוטנציאל. הייתי קרובה לקנות את מכבי תל אביב. צחוק הגורל, אבל זה לא הסתדר. בסופו של דבר אני חושבת שאני נמצאת במקום שהוא הכי נכון מבחינתי. יש לנו מערכת יחסים נהדרת עם יעקב בוזגלו, למאור יש חלק מאוד גדול בקבוצה. מה שאני אוהבת אצל ברק זה שהוא תמיד ממוקד במה שצריך לעשות ולא מקשיב למסביב. הוא עושה נקודתית לאותו משחק מה שצריך לעשות מקצועית".

ברקת סיכמה: "כל שחקן אצלנו יגיד שהוא מקבל יחס הוגן. היה חשוב לי בתחילת העונה שהשחקנים יבינו שיש רב חובל בספינה וזה ברק בכר. המסר עבר יפה ואני גאה שיש לי קפטן כמו אליניב ברדה שכל כולו היה נתון להגשים לנו את החלום. אין לי ספק שברדה יהיה חלק חשוב מאוד בעתיד הקבוצה, בין אם כשחקן או בכל תפקיד אחר. אני מאוד מקווה שבעונה הבאה נצליח יותר גם בנושא השיווקי. אני לומדת ממקומות אחרים שפועלים נכון, אני לא באה להמציא את הגלגל. אני אקח ממכבי תל אביב, מכבי חיפה, בני סכנין, כל קבוצה, את הדברים הטובים שהיא עושה. במכבי תל אביב עשו התקדמות מדהימה בשקט ובמקצועיות. יש לי מערכת יחסים מצוינת עם אנשים משם, למרות שאנחנו יריבים ספורטיבים. לא שוללת מאמן זר".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
"כולם מקבלים יחס הוגן". בכר עם וואקמה ואוגו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully