וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות מוגזמות ומעקב אחרי מיילים: סיפורי האימה על ואן חאל

על רקע השמועות על הגעתו של ז'וזה מוריניו למנצ'סטר יונייטד במקומו של ההולנדי, הסיפורים צפים. על פי אחד השחקנים "הוא צלב אותנו אחד מול השני" וגם ההתערבות של רוני וקאריק לא עזרה

בווידאו: חגיגות הזכייה בגביע של מנצ'סטר יונייטד

אחרי שנתיים קשות, מאכזבות ומלאות ביקורות של לואי ואן חאל כמאמן מנצ'סטר יונייטד, ההולנדי זכה למעט נחת כאשר הקבוצה זכתה בגביע האנגלי, במה שהיה התואר הראשון של השדים האדומים מאז עזיבתו של אלכס פרגוסון לפני שלוש שנים. למרות זאת, נראה כי סיום דרכו של ואן חאל בקבוצה, למרות שנותרה לו עונה נוספת בחוזה, קרובה מתמיד ובלתי נמנעת בשלב הזה, כאשר ז'וזה מוריניו כבר ממתין לו מעבר לפינה כדי לזכות במושבו על הספסל.

במהלך העונה ואן חאל ספג המון אש על סגנון המשחק המשעמם של יונייטד ועל הקושי שלה להבקיע שערים. מבט על הנתונים מגלה שהאש לא הייתה לחינם: הקבוצה הבקיעה העונה 49 שערי ליגה, הכי מעט בשמינייה הראשונה, ורק שער אחד יותר מסנדרלנד שנשארה בליגה בקושי והייתה 237 ימים מתחת לקו האדום. אך הפיהוקים שליוו השנה את הצפייה במשחקי יונייטד לא היו הבעייה היחידה.

"הוא צלב שחקנים אחד מול השני", אמר שחקן בקבוצה והתייחס לביקורות שנהג להטיח ואן חאל במהלך האימונים. ויין רוני ומייקל קאריק, הוותיקים שבשחקנים ניגשו להולנדי ואמרו לו שהוא פוגע כך במורל, אז הביקורות בפנים הפסיקו, אך אז הוא החל לשלוח מיילים המתארים את הטעויות של כל אחד וצירף אליהם קטעי וידאו לשם הדגשה. השחקנים פשוט התעלמו מהמיילים, אך ואן חאל השתמש בתוכנה שמודיעה לו האם מייל נפתח וכמה זמן הוא נשאר פתוח. חלק מהשחקנים היו פותחים את ההודעות בטלפון הנייד לדקות ארוכות מבלי לקרוא אותן.

מאמן מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. AP
"מוזר". ואן חאל/AP

על פי הסיפורים המסופרים באנגליה זה כבר הגיע למצב שהשחקנים ראו בפגרות הנבחרות הזדמנות לשחק באווירה רגועה הרחק מהמאמן שמתקשה להבין אותם, ואשר אחד מהם תיאר כ"מוזר". אז ככל הנראה לא יהיו הרבה אנשים באולד טראפורד שיזילו דמעה על עזיבתו הצפויה של ואן חאל, בין אם בקהל או על הדשא, מעניין אם יסתדרו טוב יותר עם "המיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully