וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורדי יתחתן ברביעי וייעדר מול אוסטרליה, המקום בסגל בסכנה?

אחרי שער הניצחון ב-1:2 של אנגליה על טורקיה, הודג'סון התלוצץ על חשבונו של חלוץ לסטר: "זה מאוד מצער עבורנו ועבורו". באנגליה תוהים אודות מקומו של ורדי, סטארידג' ורשפורד ינסו לנצל את ההיעדרות

ג'יימי ורדי, ג'ו הארט שחקני נבחרת אנגליה. GettyImages
החתונה תפגע בסיכויים? ורדי עם הארט/GettyImages

נבחרת אנגליה פתחה היום (ראשון) את ההכנות לקראת יורו 2016. הבחורים של רוי הודג'סון רשמו 1:2 על נבחרת טורקיה ושמרו על המאזן המרשים שלהם מול האדומים של פתיח טרים.

היכולת של האנגלים לא הייתה מרשימה כאשר הארי קיין כבש מעמדת נבדל בדקה ה-3, הקאן צ'לאנוילו (14) עשה היסטוריה עבור הטורקים עם שער זכות ראשון, אבל ג'יימי ורדי היה שם כדי להכריע בדקה ה-83. השער של חלוץ לסטר המתיק את הגלולה אחרי יכולת דלה ומחק את החמצת הפנדל של קיין במחצית השנייה.

בזמן שמצבו בנבחרת נראה מזהיר לקראת אליפות אירופה, האירוע המרכזי ביותר של ורדי יגיע ביום רביעי הקרוב כאשר הוא יתחתן עם בחירת ליבו, שתהפוך ללא ספק ל'מסיבה האמיתית של ורדי', כיאה לחגיגה שלו כחלק מהעונה המטורפת של השועלים.

שחקני נבחרת אנגליה חוגגים עם ג'יימי ורדי. רויטרס
יסתדרו בלעדיו? ורדי עם החברים/רויטרס

המשמעות היא כי החלוץ לא יכלל בסגל של הנבחרת במפגש ההכנה השני מול אוסטרליה ביום שישי. הודג'סון הסביר: "זה מצער עבורנו", אמר בהומור המאמן והוסיף: "הוא נאלץ לבטל את החתונה בשנה שעברה. היה לנו שילוב נהדר בין ורדי לקיין במחצית הראשונה, אבל נעניק את האפשרות לשחקנים אחרים לתת לי חומר למחשבה".

ורדי יקבל מספר ימי מנוחה מהצוות המקצועי כאשר הרשימה הסופית ליורו עדיין לא הוכרעה, אבל אין ספק כי השער שלו מול הטורקים כמו ההופעה המרשימה מול גרמניה בברלין צפויים להפוך אותו לשחקן הרכב גם עם שובו של ויין רוני לסגל.
התחרות על המקום בסגל עשוי להפוך לקשה יותר כאשר דניאל סטארידג' ומרכוס רשפורד ינסו לתפוס כרטיס לצרפת ביום שישי, בזמן שמקומו של קיין נראה מובטח.

ג'ק ווילשר, שהפתיע רבים ופתח בהרכב, סיפר: "לא שיחקתי את כל 90 הדקות, אבל אני מרגיש טוב. אני מקווה שהאמון מהצוות המקצועי יימשך". ורדי בחר לפרגן לקשר ארסנל: "מדובר בגאון כדורגל. האיכות שהוא מביא למשחק היא של רוצח, אני בטוח שהוא ישתפר ממשחק למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נבחרת אנגליה, ג'יימי ורדי, הארי קיין. Laurence Griffiths, GettyImages
הצמד המוביל? ורדי וקיין/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully