וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו התפטר מהנבחרת הצעירה וצפוי לאמן את בני יהודה

22.5.2016 / 17:45

המאמן הודיע ליו"ר ההתאחדות עופר עיני על עזיבתו באמצע קמפיין מוקדמות יורו 2017, וכעת נסללה הדרך להצטרפותו לבני יהודה, שתהיה קבוצת הבוגרים השנייה שלו, אחרי מכבי חיפה. עיני: "מצפה מכל איש מקצוע שלוקח על עצמו משימה גם לסיים אותה"

one

בווידאו: משחקה האחרון של בני יהודה העונה

מאמן הנבחרת הצעירה, אריק בנאדו, הודיע היום (ראשון) לראשי ההתאחדות לכדורגל על התפטרותו מתפקיד המאמן, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. כזכור, המאמן פנה ליושב ראש ההתאחדות, עופר עיני, בבקשה לאמן את בני יהודה במקביל לנבחרת הצעירה, אך נענה בשלילה, וכעת נראה כי המכשול האחרון הוסר ובנאדו ככל הנראה יעמוד על הקווים בבני יהודה בעונה הבאה.

אם יתמנה למאמן, בני יהודה תהיה קבוצת הבוגרים השנייה של בנאדו אחרי מכבי חיפה, אותה אימן בעונת 2012/13 לאחר שהחליף את ראובן עטר שפוטר מהתפקיד. תחת הדרכתו, חל שיפור גדול אצל הירוקים שסיימו את העונה במקום השני.

"הצטערתי לקבל את מכתב ההתפטרות של אריק בנאדו מאימון הנבחרת הצעירה, אבל אכבד את החלטתו למרות הבעייתיות שבה", אמר עיני. "הבהרתי לבנאדו בפגישתנו בשבוע שעבר כי מאמני הנבחרות לא יורשו לאמן בנוסף קבוצה, הן בשל חשש לניגוד עניינים והן מתוך האמונה המוחלטת שלי כי ראוי שיתמקדו במלאכתם ויעשו אותה על הצד הטוב ביותר, ללא כל הסחת דעת. אריק בנאדו הוא שחקן נבחרת ישראל עתיר זכויות, ואני תקווה כי החלטתו הגיעה לאחר לבטים קשים. עם זאת, כל מי ששואף לאמן בנבחרות ישראל יהיה חייב לקבל את ההתניות החדשות ולהבין שנדרשת ממנו מחויבות מלאה".

עוד אמר היו"ר: "אני מצפה מכל איש מקצוע שלוקח על עצמו משימה, לדעת גם לסיים אותה ולא משנה אילו אפשרויות צצות בדרך. סעיף הפיצוי המופיע בחוזה של בנאדו יופעל כמובן ואין לי כוונה להקל בנושא הזה. בסד הזמנים החלטנו בהתייעצות עם המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, ניר לוין, כי למחנה האימונים הקרוב של הנבחרת ייצא צוות מאמנים מטעם ההתאחדות ובהמשך תתכנס ועדת האיתור יחד עם המנהל הטכני במטרה למנות מאמן לנבחרת הצעירה לפחות עד לסיום מוקדמות אליפות אירופה 2017".

אריק בנאדו מאמן הנבחרת הצעירה. ניב אהרונסון
מכחול לכתום. בנאדו עם חולצת הנבחרת/ניב אהרונסון

בנאדו המשיך בתפקיד גם בעונה שלאחר מכן, ואף הוביל את מכבי חיפה לשלב הבתים של הליגה האירופית, אך אחרי שסיים עם הקבוצה במקום החמישי בליגה, סיים סופית את דרכו בקבוצה. מאוחר יותר מונה לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל, לפני שקיבל את תפקיד מאמן הנבחרת הצעירה במאי 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully