וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באנגליה: מוריניו סיכם ביונייטד, ימונה בימים הקרובים

לאחר הזכיה בגביע, בכל האתרים הגדולים בממלכה טוענים שהפורטוגלי הגיע לסיכום עקרוני עם ראשי השדים האדומים. חתימה רשמית צפויה בשבוע הבא, הפורטוגלי דרש לקבוע גם בנושאי הרכש

המאמן ז'וזה מוריניו. AP
ברוכים השבים. מוריניו/AP

מנצ'סטר יונייטד זכתה הערב (שבת) בגביע האנגלי, לאחר שנזקקה ל-120 דקות כדי להתגבר על קריסטל פאלאס ולנצח 1:2. ג'ייסון פאנצ'ן כבש ראשון (78), חואן מאטה איזן (81) וכפה הארכה, ושם דאג ג'סי לינגארד להפציץ פנימה (111) ולהעניק לשדים האדומים גביע ראשון מאז 2004, ו-12 בתולדותיהם.

כשעתיים לאחר שריקת הסיום החלו הדיווחים בכל האתרים הגדולים בבריטניה, שטוענים שהמשחק הערב היה האחרון של לואי ואן חאל בתפקיד, וז'וזה מוריניו יחליפו עוד השבוע. ב"סקיי טוענים שזוכנו של המיוחד ז'ורז'ה מנדש ימריא מסין לאנגליה ביום שלישי על מנת להפוך את המהלך לרשמי, בעוד ב-ESPN וב-BBC מדווחים שבין הצדדים כבר קיים סיכום עקרוני.

בממלכה טוענים שהסיכום בין הצדדים הושג עוד לפני גמר הגביע - פחות או יותר כשהשדים האדומים איבדו סיכוי להעפיל לליגת האלופות. נציגי יונייטד נפגשו עם מוריניו פעמיים בשבועיים האחרונים, ובימים האחרונים הושג סיכום בעל פה. המאמן דרש להכניס סעיף בחוזהו שיאפשר לו לקבל את ההחלטות הסופיות בכל הנוגע לרכש עתידי.

ואן חאל, לו חוזה לעונה הבאה, כביכול התבשר על עתידו כבר ביום רביעי. בסיום המשחק סירב להתייחס לנושא: "אראה לכם את הגביע, אבל לא אדבר עם התקשורת על העתיד שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully