וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאהם חשף: "ב-08' כמעט עברתי לבארסה. פפ ברמה טקטית אחרת מהשאר"

קפטן באיירן מינכן יקווה להיפרד ממאמנו בשלוש השנים האחרונות עם זכייה בגביע (21:00): "תמיד הערכתי את הפן הטקטי, אבל כאשר פפ הגיע, הוא הוסיף כמה רעיונות והכל הפך ליותר כיף עבורי"

מאמן באיירן מינכן, פפ גווארדיולה, מנחם את הקפטן פיליפ לאהם. GettyImages
נפרד מהמאמן שלו. לאהם וגווארדיולה/GettyImages

באיירן מינכן תיפרד הערב (שבת, 21:00) ממאמנה פפ גווארדיולה, שיעזוב לאחר גמר הגביע הגרמני את הקבוצה בתום שלוש שנים ויעבור לאמן את מנצ'סטר סיטי. תחת הקטאלני, הבווארים אומנם נעצרו שלוש פעמים ברציפות בחצי גמר ליגת האלופות, אבל בזירה המקומית הם שלטו ללא עוררין עם שלוש אליפויות ומה שעשוי להיות הערב דאבל שני, אם ינצחו בגמר את בורוסיה דורטמונד.

מי שהיה שם הרבה לפני גווארדיולה ויישאר גם אחריו, על פי הצהרתו לעוד שנתיים בלבד עד שיפרוש, הוא הקפטן פיליפ לאהם, שהעניק לקראת גמר הגביע ראיון לפרשן "דיילי מייל" וכוכב העבר של ליברפול, ג'יימי קראגר. לאהם, שמקווה לרשום הערב תואר 19 בקריירה, אמר: "הכל חייב להסתיים מתישהו ואני רוצה להיות מוכן לזה מראש. בגלל זה אמרתי שאפרוש ב-2018, כשאהיה בן 35. אני רוצה להחליט מתי אני מפסיק לשחק".

לאהם הוסיף: "הכדורגל השתנה לאורך השנים האחרונות. בקבוצות הגדולות, יש המון קשרים על המגרש, בכל מיני עמדות. אין כבר בלמים קלאסיים יותר מדי". על גווארדיולה אמר: "הוא מאמן מדהים ונמצא ברמה אחרת לגמרי של הבנה טקטית ממאמנים אחרים. שיחקתי אצלו כקיצוני ימני, אבל גם במרכז הקישור וכמגן ימני. לכל יריבה, יש לנו טקטיקה שונה. תמיד הערכתי מאוד את הפן הטקטי. תמיד הייתי קטן וצנום יחסית, אז הייתי חייב ללמוד ולהסתגל. ואז פפ הגיע והוסיף לי כמה רעיונות, שהפכו את כל העסק להרבה יותר כיף עבורי. הוא העביר אותי לקישור וזה נתן לי פרספקטיבה שונה על דברים".

הקפטן אף חשף: "ב-2008 פרנק רייקארד דיבר איתי ורצה שאבוא לברצלונה. אם זה היה קורה, פפ היה מאמן אותי כבר אז. זו הייתה הפעם היחידה בה חשבתי 'מה יקרה אם' וכמעט עזבתי את באיירן. אבל הגעתי לכאן בגיל 12 וכל הזמן חשבתי מה יקרה אם דווקא כשאעזוב, באיירן תזכה בליגת האלופות. אז נשארתי עם כל החברים איתם גדלתי כאן ובסוף זכינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully