וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית סל: קרית אתא עלתה ליתרון 1:2 בסדרת הגמר מול גלבוע/גליל

60:64 לקבוצה של יוסי בונן, שיכולה להעפיל לליגת העל אם תנצח בביתה במשחק הקרוב. 26 נקודות לדאליס ג'ויינר, שבע חטיפות לליאור ליפשיץ. ג'ייסון סיגרס קלע 23 לגלבוע/גליל

אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל. אדריאן הרבשטיין
"לא שיחקנו טוב". בית הלחמי/אדריאן הרבשטיין

ניצחון חוץ חשוב לאליצור קרית אתא, שגברה היום (שישי) על גלבוע/גליל 60:64 באולם גן נר ועלתה ליתרון 1:2 בסדרת גמר הליגה הלאומית. לאחר שהחזירה לעצמה את יתרון הביתיות עם ניצחון חוץ בתום הארכה במשחק הקודם, גלבוע/גליל בעטה בדלי פעם נוספת והפסידה בבית בפעם השניה בסדרה. בקרית אתא היו כמובן הרבה חיוכים, ובקבוצה ינסו לסיים את הסיפור במשחק הקרוב בביתם (שלישי, 18:45, ספורט 5).

גליל פתחה את הרבע הראשון ביתרון מינימלי, אך בהמשך קרית אתא השתלטה על המשחק. חניכיו של יוסי בונן ירדו למחצית ביתרון 26:35, כשג'ייסון סיגרס, שקלע 23 נקודות במשחק, הצליח להשאיר את גלבוע/גליל בתמונה. 20 שניות לסיום המשחק סל חשוב של גיא דותן צימק את הפער לשלוש נקודות בלבד, אך זריקת עונשין מדויקת של מילס שלוש שניות לסיום שמרה על הפער ועל הניצחון, 60:64 בסיום.

דאליס ג'ויינר היה הקלע המוביל של המנצחים עם 26 נקודות, הוא גם קטף שמונה כדורים חוזרים. ליאור ליפשיץ הוסיף 11 נקודות, חמישה אסיסטים ושבע חטיפות, בעוד למילס היו 10 נקודות ושישה ריבאונדים. בצד המפסיד, סיגרס הוסיף גם ארבעה ריבאונדים, בעוד דימיטריוס טרידוול קלע 19 וקטף 17 ריבאונדים.

לקבוצה של אריאל בית הלחמי היו הרבה איבודי כדור, והיא לא הצליחה לשחזר את היכולת מהניצחון במשחק השני. ליאור ליפשיץ שהיה מצוין אמר: "אנחנו צריכים לנוח ולהתמקד במשחק הקרוב. אני מרגיש שיש עליי אחריות גדולה ומנסה לקחת על עצמי יותר. אני משתדל לעשות הכל כדי לנצח".

המאמן המנצח יוסי בונן אמר: "אני מאוד מרוצה מהכדורסל שאנחנו משחקים, לא רק בפלייאוף אלא לאורך כל העונה. עשינו היום התאמות שעזרו לנו. הניצחון חשוב והראש שלנו כבר במשחק הבא". בצד המפסיד, אריאל בית הלחמי לא ניסה לתרץ: "לא שיחקנו טוב היום ואיבדנו הרבה כדורים. זה מאכזב אבל יש משחק נוסף ביום שלישי. צריך ללמוד ולבוא מוכנים יותר. אנחנו צריכים להשתפר בריבאונדים ובאיבודי הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully