וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהנהלת מכבי תל אביב מאוכזבים: "חייבים להיראות הרבה יותר טוב"

20.5.2016 / 8:39

דאגה אצל הצהובים אחרי הניצחון הדחוק על הרצליה: "אם רוצים לקחת אליפות צריכים להציג יכולת טובה יותר". שגב על המתקפה של טבק על השופטים: "יש לו הרבה ניסיון, הוא יודע מה הוא אומר"

one

אחרי לא מעט דפיקות לב, מכבי תל אביב הצליחה לגרד אמש (חמישי) ניצחון 75:76 על בני הרצליה ולעלות ליתרון 0:1 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. חלק מאנשי ההנהלה לא היו מרוצים מהתצוגה של השחקנים. "חייבים להראות יכולת הרבה יותר טובה אם אנחנו רוצים לקחת אליפות", הודה גורם בקבוצה. גם השחקנים קיבלו דגשים בסיום ונאמר להם כי "שום ניצחון בפלייאוף אינו מובטח וחייבים להיות מרוכזים יותר. ריכוז זו מילת המפתח למשחק הבא. במשחק הבא זה כבר לא יקרה".

איתי שגב סיכם: "עשינו לעצמנו חיים קשים. זה משחק שהיינו צריכים לסיים בהפרש גבוה, 20 נקודות לפחות, עם כל הכבוד להרצליה אנחנו 'פקששנו' ונצטרך לתקן את זה לקראת המשחק הבא. טעויות זה חלק מהמשחק, אבל ברגע שאתה טועה אתה פשוט ממשיך הלאה".

ז'אן טבק הביע זעם על השופטים ("הישראלים לא מקבלים כבוד מהשופטים בארץ, במיוחד הצעירים. הם העתיד של הכדורסל בארץ, אני לא מבין את זה ואני לא יכול לשתוק יותר").

שגב נשאל על דבריו של טבק והשיב: "אני לא רוצה להתייחס לשופטים. לטבק יש הרבה ניסיון, הוא יודע מה הוא אומר ואני סומך על המילה שלו. אבל אני כשחקן לא רוצה להתייחס למשחק הזה".

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully