וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: רון אטיאס זכה במדליית כסף באליפות אירופה בשוויץ

19.5.2016 / 17:28

הישג מרשים ללוחם, שהפסדי בגמר בניקוד זהב ליריב פורטוגלי וסיים במקום השני במשקל 58 ק"ג. אטיאס, שגבר בדרך לשלב הגמר על שלושה יריבים, כבר הבטיח את מקומו באולימפיאדת ריו שתצא לדרך בקיץ הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזור עם מדליית כסף. אטיאס/מערכת וואלה!, צילום מסך

הישג נאה ללוחם הטקוואנדו הישראלי, רון אטיאס (עד 58 קילוגרם), שזכה הערב (חמישי) במדליית כסף באליפות אירופה בשוויץ. אטיאס העפיל לגמר שם פגש את רוי בראגנקה הפורטוגלי, לקרב צמוד מאוד, שהלך לניקוד זהב לאחר 2:2. בסופו של דבר, הפורטוגלי היה זה שהצליח לצאת מנצח בשלב המכריע של הגמר, וזכה במדליית הזהב. אטיאס, שכבר הבטיח את השתתפותו באולימפיאדת ריו שתצא לדרך בקיץ הקרוב, ניצחבחצי הגמר את פיי פירס האנגלי, כשלפני כן גבר על יריבים מיוון, סרביה וצרפת.

על זכייתו במדליית הכסף יקבל אטיאס מענק מיוחד של 28 אלף שקל מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, משרד התרבות והספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט. אמנו יחיעם שרעבי יקבל מחצית מהסכום.

יו"ר מרכז עצמה, איתן ברק: "ברכות לרון אטיאס ממועדון עצמה שרעבי אומנויות לחימה. אני מאמין שהדרך שלו, הכוללת עבודה קשה והתמדה, תוביל למטרה הבאה - מאבק על מדליה אולימפית. מרכז "עצמה" ימשיך לתמוך ולסייע לספורטאיו בדרכם להצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully