וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "רונאלדו טוב ממסי, לא מבין את ההשוואה הזאת"

סר אלכס הפתיע כשהתבקש להשוות בין שני כוכבי העל: "בניגוד למסי, רונאלדו יכול לבלוט בכל קבוצה. הוא יכבוש שלושער גם אם ישחק בסטוקפורט קאונטי". וגם: פיקה שוב מעצבן את ריאל מדריד

one

כנראה שאף פעם לא תהיה תשובה נחרצת לשאלה הנצחית - מי גדול יותר, ליאו מסי, או כריסטיאנו רונאלדו? אבל לאלכס פרגוסון, שאימן בעבר את הפורטוגלי במנצ'סטר יונייטד, יש תשובה מוכנה מראש. "רונאלדו טוב יותר, כי הוא מסוגל להתאים את עצמו לכל קבוצה", ירה סר אלכס באירוע צדקה שנערך היום (רביעי) בדאבלין. "אל תבינו אותי לא נכון - מסי שחקן פנטסטי, השליטה שלו בכדור אבסולוטית, אבל ההבדל הוא כזה: מסי הוא שחקן ברצלונה לאורך כל הקריירה, רונאלדו יכול לשחק בסטוקפורט קאונטי ולכבוש שלושער. רונאלדו הוא החבילה השלמה. הוא בועט בשתי הרגליים, יש לו משחק ראש, הוא אמיץ כמו אריה, ויש לו עוד תכונה שאנשים נוטים להתעלם ממנה משום מה - יש לו מוסר עבודה מטורף, יותר מכל שחקן אחר שאימנתי".

כריסטיאנו רונאלדו עם אלכס פרגוסון. AP
גדול ממסי? רונאלדו עם פרגוסון/AP

פרגוסון הוסיף ש"אני מופתע מאוד מהשוואה הבלתי פוסקת הזו בין שניהם. ההבדלים ביניהם עצומים", וסיפר שכמו רונאלדו, גם גארי נוויל הפך מכדורגלן ממוצע לשחקן נהדר בזכות מוסר עבודה, אבל רונאלדו היה משהו אחר. אני זוכר שהוא היה נוהג להתיש את עצמו לחלוטין בכל אימון, והבנתי שהוא עדיין כזה. הוא רוצה להיות הכי טוב בעולם בכל רגע נתון".

* פיקה ממשיך להיות להשניא את עצמו על אוהדי ריאל. בלם ברצלונה התראיין היום לתקשורת בספרד וכשהתבקש להשוות בין שתי הקבוצות, ירה: "אין מקום להשוואה. ההישגים שלנו מדברים בעד עצמם, ואין שום הגיון לשים אותנו בשורה אחת איתם". הוא הוסיף ש"מאז שהגעתי לברצלונה לפני שמונה שנים שני המועדונים הלכו לכיוונים שונים. שוב, מספר התארים מדבר בעד עצמו. יש לנו חיבור שאין באף קבוצה בעולם".

לא עברו כמה שעות, ובריאל המשיכו את הפינג-פונג וענו. "פיקה אוהב לדבר, אבל אנחנו מעדיפים שלא להיכנס לזה. התשובה הכי טובה תהיה זכייה בליגת האלופות. לא ברור למה הוא אמר את מה שאמר שלנו יש צ'אנס לזכות בתואר הכי חשוב בכדורגל", אמר נאצ'ו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ג'רארד פיקה בלם ברצלונה. GettyImages
אין רגע דל. פיקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully