וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל פורטוגל: כריסטיאנו רונאלדו, רנאטו סאנצ'ס וריקרדו קרבאליו בפנים

שחקן בנפיקה בן ה-18, שנרכש על ידי באיירן מינכן תמורת כ-35 מיליון יורו, ב-23 של סנטוס. כמובן שגם כוכב ריאל מדריד זומן. הבלם הוותיק של מונאקו גם זומן. דני וקואנטראו הפצועים בחוץ

רנאטו סאנצ'ס שחקן בנפיקה (ימין) ים רוי ויטוריה. AP
כבר בגיל 18 הוא בסגל של פורטוגל ליורו. רנאטו סאנצ'ס/AP

אחרי ספרד וגרמניה, גם פורטוגל פרסמה הערב (שלישי) את הסגל שלה ליורו 2016. מעבר לכריסטיאנו רונאלדו, שכמובן נכלל בין ה-23, אל הסגל הגיע גם רנאטו סאנצ'ס בן ה-18. לשחקן בנפיקה, שנרכש בשבוע שעבר על ידי באיירן מינכן תמורת כ-35 מיליון יורו, יש בינתיים רק שתי הופעות בנבחרת, אבל היכולת המרשימה שלו באלופת פורטוגל לא נעלמה מעיניו של המאמן פרננדו סנטוס, שזימן אותו ליורו.

כמו כן, גם וויליאם קרבאליו המצוין מספורטינג ליסבון בפנים, כמו גם ריקרדו קרבאליו הוותיק ממונאקו, ריקרדו קווארסמה מבשיקטאש, נאני (ספורטינג) ואחרים. מי שנותרו מחוץ לסגל הם כמובן החלוץ דני מזניט סט. פטרסבורג ופאביו קואנטראו מריאל מדריד שסובלים מפציעות ממושכות ולא יסעו עם הנבחרת לצרפת. פורטוגל תשחק בבית ו' עם אוסטריה, הונגריה ואיסלנד.

שחקני נבחרת פורטוגל, אנתוני לופס, כריסטיאנו רונאלדו. AP
כמובן שגם הוא יהיה בצרפת. רונאלדו/AP

הסגל המלא:

שוערים: רוי פטריסיו (ספורטינג ליסבון), אנתוני לופס (ליון), אדוארו (דינמו זאגרב).

הגנה: וייריניה (וולפסבורג), רפאל גריירו (לוריין), סדריק סוארס (סאות'המפטון), אליסאו (בנפיקה), ברונו אלבס (פנרבחצ'ה), ז'וזה פונטה (סאות'המפטון), ריקרדו קרבאליו (מונאקו), פפה (ריאל מדריד).

קישור: וויליאם קרבאליו (ספורטינג ליסבון), דנילו פריירה (פורטו), ז'ואאו מוטיניו (מונאקו), אדריאן סילבה (ספורטינג ליסבון), ז'ואאו מריו (ספורטינג ליסבון), אנדרה גומס (ולנסיה), רנאטו סאנצ'ס (בנפיקה).

התקפה: כריסטיאנו רונאלדו (ריאל מדריד), אדר (ליל), נאני (פנרבחצ'ה), ריקרדו קווארסמה (בשיקטאש), רפא סילבה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully