וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע המדינה: צפוי רוב קל לאוהדי מכבי חיפה בעקבות לינק שדלף

16.5.2016 / 16:10

2,500 כרטיסים שהיו מיועדים למכירה לקהל הנייטרלי נרכשו ברובם על ידי קהל הירוקים, סיבת דליפת הלינק לרכישתם לא ברורה. בהגרלה שנערכה יצא שקבוצתו של רוני לוי תארח את המשחק ולכן היא בחרה את היציעים המזרחיים והצפוניים

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי חיפה על הפועל באר שבע

לאוהדי מכבי חיפה יהיה רוב קל ביציעי טדי בשבוע הבא בגמר גביע המדינה. מראש נמכרו 12,500 כרטיסים לכל מחנה אוהדים אבל בהתאחדות החליטו להשאיר אצלם 2,500 כרטיסים למכירה לציבור שאינו נמנה על מחנות האוהדים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה. אלא שביום חמישי האחרון, ארבעה ימים לפני שהיתה צריכה להתחיל המכירה של אותם כרטיסים, דלף בצורה לא ברורה לינק דרכו ניתן היה לרכוש את הכרטיסים. בהתאחדות מבינים היום כי הלינק הזה דלף בעיקר לאוהדי מכבי חיפה שמיהרו להפיץ אותו בקרב אוהדי הקבוצה וכך הם השתלטו על הכרטיסים. מדובר כאמור ב-2,500 כרטיסים ליציע הצפון מערבי בטדי שהיה אמור להיות יציע המיועד לקהל נייטראלי שרוצה להגיע למשחק. 1,800 אוהדים של מכבי חיפה הצליחו לשים את ידם על הכרטיסים כבר ביום חמישי כך שלהם יהיו ביציעי טדי 14,300 צופים בעוד שלאוהדי מכבי תל אביב רק 12,500.

אוהדי מכבי תל אביב יישבו בטדי בשבוע הבא ביציע הדרומי וביציע המערבי. אוהדי מכבי חיפה ביציעים המזרחיים והצפוניים וכאמור גם בצד הצפוני של היציע המערבי שהיה אמור להיות יציע מעורב. מעבר לעובדה שיהיה להם פחות כרטיסים, לאוהדי מכבי תל אביב בצד הדרומי גם אין גג מעליהם כך שהאקוסטיקה תהיה מבחינתם פחות טובה.

בהתאחדות הסבירו היום כי בהגרלה שנערכה בין המועדונים יצא שמכבי חיפה היא המארחת של הגמר ולכן היא בחרה את היציעים המזרחיים והצפוניים.

אוהדי מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
ביציעים הם כבר ניצחו. אוהדי מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully