וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של ירושלים הותקפו בנס ציונה: "רואים את המקרה בחומרה"

16.5.2016 / 8:02

מספר אוהדים הותקפו מחוץ לאולם המקומי אחרי ניצחון האלופה. בירושלים תוהים היכן הייתה האבטחה והשיטור ועדכנו את המנהלת. דני פרנקו אחרי הניצחון שהוריד את היריבה ליגה: "הרגשה מעורבת"

צילום מסך

הפועל ירושלים חתמה אמש (ראשון) את העונה הסדירה בליגת העל עם ניצחון חוץ על נס ציונה בתוצאה 85:94. האלופה, שהשיגה את ניצחונה ה-12 ברציפות, תתמודד בסיבוב הראשון של הפלייאוף מול הפועל תל אביב.

על-פי עדויות של אנשים שנכחו במקום, ממש בתום המשחק הותקפו כמה עשרות אוהדי הפועל ירושלים ממש בתום המשחק. האירוע התרחש בסמוך למגרש כך, שעולה התהיה היכן היה השיטור והאבטחה באותם רגעים. נעשה ניסיון גם לגנוב מאותם אוהדים את ציוד העידוד שלהם. מהפועל ירושלים ‏מסרו בתגובה: "למדנו על המקרה בזמן אמת אנחנו רואים אותו בחומרה רבה .עידכנו את ראשי המנהלת בנושא. כמובן שאין מקום לאלימות סביב אירועי ספורט. ‏במהלך היום נאסוף פרטים נוספים ונפנה לגורמי אכיפת החוק".

מנהלת הליגה הגיבה לתקרית הזו עם הודעה לפיה "המנהלת מבקשת מאוהדי הפועל ירושלים להגיש תלונה במשטרה על התקיפה ומקווה שהמשטרה תמצא את האשמים ותעמיד אותם לדין. במידה ויימצאו האשמים, המנהלת תבקש להרחיקם לצמיתות מאולמות הכדורסל. מצב בו אוהדי כדורסל מותקפים באלימות פיזית על רקע אהדתם לקבוצה מסויימת הוא בלתי נסבל ומנהלת הליגה תפעל בכל התוקף כדי שמקרים כאלה ייעלמו מהכדורסל הישראלי".

דונטה סמית' הפועל ירושלים. ברני ארדוב
כבר עם הראש בהפועל תל אביב. דונטה סמית'/ברני ארדוב

המאמן דני פרנקו ערך סיכום ביניים: "אנחנו עם הפנים קדימה לקראת יום חמישי והמשחק מול הפועל תל אביב. גם לפני המשחק הזה מול נס ציונה קשה להגיד שהתכוננו כפי שצריך. שאננות לקראת המשחקים הבאים? תמיד יש חשש שהשחקנים יכולים להגיע שאננים, אבל משלמים לי כדי לחשוש ולדאוג לדברים כמאמן. הספיקה לנו המחצית הראשונה מול הפועל תל אביב במפגש הקודם כדי שנבין איך צריך להגיע. תחילת הפלייאוף שלנו בבית ואני מקווה שהקהל שלנו יגיע וימלא את האולם. אנחנו צריכים את הקהל שלנו איתנו. אנחנו לא סופרים ניצחנות אלא רוצים את כל מה שניתן על המגרש".

נס ציונה מנגד, ירדה ללאומית אחרי שלוש עונות בליגת העל בעקבות ההפסד לירושלים. על הירידה של היריבה אמר פרנקו: "ההרגשה היום קצת מעורבת. המטרה שלנו הייתה לצאת בלי נזקים ונפגעים ולחלק את הדקות בין השחקנים בצורה נכונה. ידענו שמסתכלים עלינו ורוצים שנופיע למשחק כמו שצריך. לי באופן כללי לא נוח להגיע למשחק כזה בסיטואציה קריטית להם. אני זוכר מהאולם את ההפסד כשאימנתי את חיפה. לא מגיע למועדון הזה לרדת ליגה, אבל לפעמים זה קורה כשיש תקציבים לא גבוהים, אתה רוצה לעשות דברים טובים אבל זה לא תמיד מסתדר וחבל. היה יפה מאוד לראות את המחווה של הקהל לשחקנים. אני יכול רק לאחל לנס ציונה שיחזרו לליגה הראשונה כמה שיותר מהר".

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully