וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

91 נקודות, 28 ריבאונדים: השיא של היהלום בן ה-17 של פנרבחצ'ה

עומר יורצבן, שכבר שותף בשמונה משחקי יורוליג העונה והספיק להסתכסך עם ז'ליקו אוברדוביץ', סיפק תצוגת שיא בגמר ליגת הנוער בטורקיה. צפו בביצועים של הביג-מן הכישרוני, שצפוי לעבור למכללות

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מיטב הביצועים של יורצבן מאליפות אירופה לנוער

עומר יורצבן, בן 17 מפנרבחצ'ה, קבע אמש (שבת) את שיא כל הזמנים בנקודות בליגת הנוער הטורקית, כשסיים עם 91 נקודות (34 מ-49 לשתי נקודות, 5 מ-11 לשלוש, 8 מ-13 מהקו). במשחק הגמר. היהלום של פנר, שמסומן כבר כמה שנים כאחד הכישרונות הגדולים באירופה לגילו, הספיק לרשום העונה שמונה הופעות במדי הקבוצה הבוגרת של פנרבחצ'ה ביורוליג, לפני שהמריא לארצות הברית על דעת עצמו כדי לחפש מכללה לשנה הבאה, עורר את זעמו של ז'ליקו אוברדוביץ' והורד חזרה לנוער. הוא הוסיף לשורה הסטטיסטית הנדירה שלו 28 ריבאונדים, 5 חסימות ו-4 אסיסטים.

יורצבן (2.13), נולד באוזבקיסטן ביוני 1998 ומשפחתו היגרה לטורקיה בצעירותו. החל מ-2013 הוא משחק במחלקת הנוער של פנרבחצ'ה, ובקיץ 2014 הספיק להיבחר לחמישיית הטורניר באליפות אירופה לקדטים. את העונה הנוכחית הוא החל כאמור כאחד הפייבוריטים של ז'ליקו אוברדוביץ', שהבטיח לקדם אותו ולהעניק לו דקות משחק למרות גילו הצעיר. כאמור, הכל השתנה כשיורצבן החליט לנסוע לארצות הברית כחלק מחיפושיו אחרי מכללה לשנה הבאה.

עומר יורצבן, פנרבחצ'ה. GettyImages
שיא אדיר. יורצבן/GettyImages

"לילד הזה אכפת רק מעצמו, אין לו שום קשר לקבוצה", ירה אוברדוביץ' בזמנו. "הוא דחה הצעה נדיבה מאוד מאיתנו ואני לא יודע מה הוא עובר לו בראש, אבל אסור לו לשחק במכללות כי הוא תחת חוזה ועדיין מקבל כסף. הוא אפילו לא דיבר איתי או שאל אותי אם כדאי לו ללכת למכללות, למרות שיש איתו בקבוצה שני שחקנים, פרו אנטיץ' ולואיג'י דאטומה, שהיו יכולים לתת לו עצה או שתיים בנושא. אני נותן לו דקות בכל הזדמנות, אפילו כשהוא לא טוב. בתור מאמן, האם נכון לתת לילד הזה עוד הזדמנות? חוץ מלוקה דונצ'יץ', שמקבל דקות בריאל מדריד בגיל 16, אני לא מכיר אף שחקן שמקבל כל כך הרבה קרדיט כמו עומר בגיל הזה ובקבוצה כל כך שאפתנית. אבל הוא לא מכבד את זה. זה בסדר, אלה החיים שלו, שיעשה מה שהוא רוצה".

למרות זאת, יורצבן צפוי לעבור בכל זאת למכללות בשנה הבאה. הביג-מן כבר הספיק לבקר אצל נורת' קרוליינה סטייט וסירקיוז, ועל פי דיווחים בארצות הברית גם יוטה וקנטאקי מעוניינות בו.

צפו בעוד ביצועים של יורצבן

דוח סקאוטינג על יורצבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully