וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס עשוי להישאר בניוקאסל למרות הירידה: "מאוד מרוצה פה"

המאמן הספרדי הצליח לייצב את המגפאייז, אבל לא להציל אותם. הוא ייפגש עם הבעלים מייק אשלי וייתכן שימשיך בסט. ג'יימסס פארק: "המטרה היא לא לעלות מיד בחזרה לפרמיירליג"

one

האם רפא בניטס יישאר בניוקאסל למרות הירידה לצ'מפיונשיפ? המאמן הספרדי אמור להיפגש עם הבעלים מייק אשלי ביממה הקרובה כדי לדון בהמשך שיתוף הפעולה, ורבים מאוהדי המגפאייז מחזיקים אצבעות.

בניטס הוזכר לאחרונה כמועמד לחזור לוולנסיה אותה הוא הוליך לשתי אליפויות בתחילת העשור הקודם, אבל הוא מעוניין להישאר באנגליה. "אני מאוד מרוצה פה והתמיכה בי מאוד מחמיאה לי", הוא אמר, "אם אשאר פה, זה בגלל שאני רוצה לזכות בתארים עם ניוקאסל, לא להישאר בליגת המשנה במשך 10 שנים. המטרה שלי, אם אני נשאר, היא לעלות מיד בחזרה לפרמיירליג".

הישארות באנגליה היא אופציה שזוכה לתמיכה מלאה ממשפחתו של בניטס, שהתאקלמה באנגליה בצורה מלאה בשש השנים שלה בליברפול. "האוהדים נהדרים, הם עשו כל כך הרבה", אמר בניטס, "אפילו היום אחד מהעובדים במועדון בא והראה לי וידאו שלהם קוראים בשמי. ניוקאסל וליברפול הן ערים דומות, עם אנשים ממעמד הפועלם ואוהדים מלאי תשוקה לקבוצות שלהם".

בניטס הגיע לניוקאסל באמצע מרץ והצליח לייצב אותה אחרי כחודש. המגפאייז לא הפסידו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, אבל שילמו ביוקר על החודשים הגרועים תחת סטיב מקלארן וירדו ליגה. אם הספרדי לא יישאר, ניל וורנוק הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה החל מהקיץ.

רפא בניטס, מאמן ניוקאסל. GettyImages
התחבר למועדון. בניטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully