וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייטלבאום וגלושקוב הבטיחו את מקומן באולימפיאדת ריו 2016

13.5.2016 / 12:41

הדואט הישראלי בשחייה האומנותית יופיע במשחקים בברזיל. גלושקוב לה זו תהיה אולימפיאדה רביעית: "חלום שהתגשם". גילי לוסטיג: "נעמיד את המשלחת הישראלית הכי גדולה אי פעם"

אנסטסיה גלושקוב, שחייה צורנית. GettyImages
אולימפיאדה רביעית. גלושקוב/GettyImages

הדואט הישראלי בשחייה אמנותית, ג'ניה טייטלבאום ואנסטסיה גלושקוב סיים את תרגיל הרשות באליפות אירופה במקום העשירי בציון 79.74 נקודות. בחיבור האולימפי של שני התרגילים, הטכני והרשות, טייטלבאום וגלושקוב מדורגות במקום התשיעי מכלל 17 המדינות המשתתפות ובכך הבטיחו סופית את השתתפותן באולימפיאדה. גלושקוב לה זו תהיה האולימפיאדה הרביעית אמרה בצאתה מהמים: "חלום שהתגשם אני מאושרת המון תודה ואהבה למאמנת ולאמא שלי טטיאנה שבלעדיה החלום לא היה מתגשם".

מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, נשמע שבע רצון נוכח הבשורה: "מישה זילברמן היה הספורטאי הקודם שהבטיח את מקומו בריו ועם הצטרפות הבנות של השחייה האמנותית, אנחנו עומדים על 33 ספורטאים ישראלים שעמדו בקריטריונים השונים. על פי החישובים שלנו, נעמוד ביעד ונעמיד את המשלחת הגדולה אי פעם לאולימפיאדה עם 45 ספורטאים. הג'ודאים עוד צריכים להיכנס ויש שם לפחות שבעה, ויש לנו את אליפות אירופה בשחייה שנפתחת עם עוד ספורטאים מענפים נוספים כמו הגולף ורכיבת האופניים".

אנסטסיה גלושקוב, ג'ניה טייטלבאום, שחייה צורנית. GettyImages
גלושקוב/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully