וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים באוסטריה: המחיר סוכם, מונס דאבור יעבור לרד בול זלצבורג

על פי התקשורת באוסטריה, החלוץ הישראלי כבר עבר את הבדיקות הרפואיות בשלב מוקדם יותר, וכעת האלופה וגראסהופרס הגיעו לעמק השווה בנוגע לסכום, שיהיה גבוה מ-4.5 מיליון יורו. האם אוסקר גרסיה יאמן אותו?

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב (ימין) עם מונס דאבור. ברני ארדוב
אחד מגיע ואחד הולך? מונס דאבור עם אוסקר גרסיה במכבי תל אביב/ברני ארדוב

התקשורת האוסטרית מדווחת היום כי עסקת העברתו של מונס דאבור מגראסהופרס לרד בול זלצבורג סגורה כמעט סופית. על פי אתר "סקיי ספורטס" האוסטרי, שני המועדונים הגיעו סוף כל סוף למחיר מוסכם בו יירכש החלוץ, אחרי משא ומתן ממושך שהחל עוד במהלך חלון ההעברות של ינואר. דיווחים קודמים דיברו על סכום של בין 4.5 ל-5 מיליון יורו, כשדאבור כבר הספיק לעבור בדיקות רפואיות במועדון וסגר עקרונית את תנאיו הכספיים.

הסקורר בן ה-23 מסיים שנתיים וחצי בשורות גראסהופרס, במדיה כבש העונה שיא קריירה של 18 שערים - העונה הכי טובה של ליגיונר ישראלי כלשהו בליגה אירופית. בחצי העונה הראשונה שלו הבקיע דאבור תשעה שערים, בעונה הקודמת הוסיף 13 והעונה כאמור שיפר את המספרים ואף ענד את סרט הקפטן במהלך משחקים רבים, כשקבוצתו נאבקת על המקום השלישי בליגה השוויצרית.

בזלצבורג, אותה יעזוב בקרוב עומר דמארי, אמור דאבור להתאחד עם אוסקר גרסיה, מאמנו לשעבר במכבי תל אביב. אך האם האיחוד אכן יקרה? לא כל כך בטוח. בקטלוניה מדווחים כי למאמן כמה הצעות מספרד, טורקיה ויוון וכי הוא כבר קיבל פנייה מאסטון וילה שירדה לליגת המשנה באנגליה.

אוסקר עצמו מחזיק בחוזה לעונה נוספת בזלצבורג, אותה הוביל לאליפות עם אפשרות לדאבל, וכשנשאל על כך במסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע האוסטרי שייערך בשבוע הבא, השיב בכעס: "אנחנו כאן כדי לדבר על גמר הגביע, זה חוסר כבוד כלפי כולם לדבר על העתיד שלי כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully