וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר רומא: דג'וקוביץ' התאושש מ-6:0, ברדיך הושפל עם דאבל בייגל

המדורג 1 בעולם "אכל" בייגל מול בלוצ'י הברזילאי, אבל ניצח לאחר מכן 3:6, 2:6 ויפגוש את נדאל ברבע הגמר. הצ'כי הפך לטניסאי הטופ 10 הראשון מאז 2005 שמובס 6:0, 6:0. גופן ניצח אותו ויפגוש את מארי. פדרר הודח

רוג'ר פדרר. Matthew Lewis, GettyImages
הודח מוקדם מהצפוי. רוג'ר פדרר/GettyImages, Matthew Lewis

שלב שמינית גמר טורניר רומא נפתח היום (חמישי) בסערה כאשר הפתעה גדולה נרשמה אצל הגברים. רוג'ר פדרר השוויצרי המדורג שני בטורניר הודח אחרי הפסד בשתי מערכות מול דומיניק תים האוסטרי 7:6 ו-6:4 תוך שעה ו-18 דקות בלבד.

פדרר, שהתלונן על פציעה טורדנית אחרי הניצחון על זברב בסיבוב הקודם, פתח דווקא טוב והשיג שבירה במערכה הראשונה כדי לעלות ל-2:3, אבל נשבר מיד בחזרה והפסיד 7:2 בשובר השוויון. במערכה השנייה שבירה אחת הספיקה לאוסטרי כדי לנצח 4:6 בדרך לניצחון במשחק כולו והוא יפגוש בשלב הבא את היפני קיי נישיקור, שניצח 1:6, 4:6 את הצרפתי רישאר גאסקה.

דויד גופן, טניסאי בלגי. GettyImages
תוצאה היסטורית. דויד גופן/GettyImages

סיפור גדול הגיע מכיוונו של הבלגי דויד גופן, שהתעלל בתומאש ברדיך הצ'כי עם 0:6, 0:6 תוך 48 דקות. זו הפעם הראשונה שגופן (13 בעולם) משיג ניצחון כזה בקריירה ופעם ראשונה שברדיך בן ה-30 (8 בעולם) מפסיד בצורה כזו. ברדיך, אגב, לקח רק 15 נקודות במשחק כולו והפך לשחקן הטופ 10 הראשון מאז 2005 ש"אוכל" דאבל בייגל. הקודם היה גסטון גאודיו הארגנטינאי, אז תשיעי בעולם, שהפסיד כך לפדרר שדורג ראשון.

בשלב הבא מחכה לגופן מפגש עם אנדי מארי. הבריטי המדורג שלישי בעולם לא התקשה במיוחד מול המדורג 30 ז'רמי שרדי וניצח בשתי מערכות 4:6, 0:6 תוך כשעה ורבע.

נובאק דג'וקוביץ', המדורג ראשון בעולם, הובך במערכה הראשונה על ידי תומאס בלוצ'י הברזילאי כשהפסיד 6:0 - בפעם השלישית בקריירה והראשונה מאז 2012 (מול פדרר). אלא שהסרבי הגיב היטב, ניצח במערכה השנייה 3:6 וחתם עם 2:6 בשלישית, בדרך למפגש עם רפאל נדאל ברבע הגמר.

נדאל אמנם הפסיד את המערכה הראשונה במשחק שלו, אך גבר 7:6, 2:6, 4:6 על ניק קיריוס האוסטרלי המדורג 20 בעולם.

אצל הנשים, המדורגת ראשונה בעולם, סרינה וויליאמס, גברה 1:6, 6:7 על האמריקאית כריסטינה מקהייל ועלתה לרבע הגמר, שם תפגוש את סבטלנה קוזנצובה (9). וויליאמס התקשתה אמנם במערכה הראשונה בה הצילה נקודת מערכה ונזקקה לשובר שוויון, אך הצליחה בסופו של דבר לסדר לעצמה מפגש עם הרוסייה, שהדיחה אותה בשלב המקביל של טורניר מיאמי ומולה היא עומדת על מאזן 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully