וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו ייתן עדיפות לפריס סן ז'רמן אם יעזוב את ספרד

ב"לה פריסיאן" פורסם שהפורטוגלי אשר מבוקש אצל אל-חליפי כבר זמן רב,ייתן עדיפות לצרפתים לאחר שסוכנו סיכם עימם את התנאים בעל פה. באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה של 25 מיליון ליש"ט על רפאל וראן

one

בווידאו: ה-2:3 של ריאל מדריד על ולנסיה

האם זו העונה האחרונה של כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד? במהלך העונה דווח רבות על כך כי קיים סיכוי גבוה שהפנומן יסיים את דרכו בספרד ויגיע ליעד חדש. הבוקר (רביעי), פרסומים בצרפת ובספרד מדווחים שז'ורז'ה מנדס, סוכנו הפורטוגלי של רונאלדו, הגיע לסיכום בעל פה עם הפריסאים על כך שהכוכב ייתן עדיפות למיליונרים אם יחליט לעזוב את ריאל מדריד.

בעוד עתידו של זלאטן איברהימוביץ' לא ברור, וקיים סיכוי שלא ימשיך במועדון, אל-חאליפי, נשיא הפריסאים, מאוד רוצה להנחית את רונאלדו בקבוצה. החוזה של הפורטוגלי מסתיים ב-2018, ונראה כי הצרפתים ייצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס כדי שהמעבר אכן ייצא לפועל בקיץ הקרוב. מוקדם יותר העונה, כבר דווח שגורמים בקבוצה מבירת ספרד מעוניינים למכור את רונאלדו כשהוא עוד בשיאו. בעיר האורות נכשלו בשנים האחרונות להעפיל לשלבים המאוחרים בליגת האלופות למרות שפיכת כסף רב על שחקנים, ובמועדון מקווים מאוד שרונאלדו אכן יגיע כדי לגרום לשינוי המיוחל.

שם נוסף של ריאל מדריד נקשר גם הוא למעבר למועדון גדול אחר. רפאל וראן, הבלם הצרפתי של הקבוצה, מבוקש במנצ'סטר יונייטד וב"מירור" הבריטי פורסם כי במועדון מוכנים להציע על השחקן 25 מיליון ליש"ט. השדים האדומים אמנם מחכים לגמר הגביע בסוף החודש, אך ההפסד לווסטהאם כמעט חיסל את סיכוייהם להגיע למוקדמות ליגת האלופות, ובקבוצה כבר חושבים על בניית הסגל לעונה הבאה.

עוד דווח כי מה שעשוי לתרום למעבר הוא הגעתו האפשרית של זוז'ה מוריניו ליונייטד, שכמובן אימן את וראן בריאל מדריד. מי שעוד חושקת בשירותי השחקן היא באיירן מינכן, אשר החתימה את בלם נבחרת גרמניה, מאטס הומלס.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) אנחל די מריה (שמאל). AP
יחזרו לשתף פעולה? רונאלדו ודי מריה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully