וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רנאטו סאנצ'ס ומאטס הומלס חתמו בבאיירן מינכן

אחרי שהבטיחו אליפות רביעית ברצף, הבווארים עומלים לקראת העונה הבאה: קשר בנפיקה בן ה-18 חתם לחמש שנים תמורת 35 מיליון יורו, גם בלם בורוסיה דורטמונד (27) יצטרף בקיץ הקרוב, כשיחתום על חוזה עד 2021

שחקן באיירן מינכן, רנאטו סאנצ'ס. האתר הרשמי של באיירן מינכן, אתר רשמי
היהלום החדש של אנצ'לוטי. רנאטו עם רומינגה./אתר רשמי, האתר הרשמי של באיירן מינכן

באיירן מינכן הצליחה לשים את ידה על אחד השחקנים המבטיחים באירופה כיום - הקשר הפורטוגלי, רנאטו סאנצ'ס בן ה-18, המשחק בבנפיקה. בחודשים האחרונים דווח על כך שמנצ'סטר יונייטד מוכנה להשקיע סכומי עתק כדי להנחית את סאנצ'ס באולד טראפורד, ואף שלחה סקאוטים לעקוב אחריו, אך הבווארים הצליחו להקדים את השדים האדומים והחתימו רשמית את השחקן על חוזה לחמש שנים.

הגרמנים ישלמו לפורטוגלים כ-35 מיליון יורו עבור החתמתו של השחקן הצעיר, כשהסכום יכול לגדול בעתיד עד ל-80 מיליון יורו. סאנצ'ס בן ה-18 עלה רק בתחילת העונה לקבוצה הבוגרת של בנפיקה, אחרי ששיחק במשך כעונה וחצי בקבוצת המילואים, והרשים במהרה כאשר הוא זכה להשוואות לאדגר דווידס. מתוך 24 משחקים העונה בליגה, הוא פתח ב-22 מהם וכבש שני שערים. כמו כן, הוא רשם שש הופעות בשלב הבתים של ליגת האלופות ושתי הופעות בנבחרת הבוגרת של פורטוגל. קרל היינץ רומיניגה סיפר: "רנאטו סאנצ'ס הוא קשר דינמי, מוכשר וטכני שיודע לעשות תיקולים חזקים ואשר יחזק את הסגל שלנו". פפ גווארדיולה, שיעזוב למנצ'סטר סיטי, החמיא: "הוא ללא ספק אחד הצעירים המבטיחים ביותר באירופה. יש לו איכויות רבות ועתיד גדול לפניו". מאמן בנפיקה, רוי ויטוריה, הוסיף: "מצפה לו קריירה מזהירה".

בנוסף, כפי גם בלם בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס, שהודיע כי יעזוב את קבוצתו בסיום העונה, מצטרף לבווארים, כשיחתום על חוזה בקבוצה עד שנת 2021 שבה גדל עם סיום העונה הנוכחית. הבלם בן ה-27 יעזוב את קבוצתו אחרי כשמונה שנים בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully