וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטאי המופת הצדיעו לספורטאים הפאראולימפים לכבוד יום העצמאות

יום העצמאות 2016: אירוע הדלקת משואות ייחודי נערך במרכז הספורט של איל"ן ברמת גן. שחר פאר עלתה יחד עם נועם גרשוני, ויקי ברקוביץ' עלה יחד עם נדב לוי, אשר ישתתף באולימפיאדה

הטניסאית הישראלית שחר פאר. קובי אליהו
לקחה חלק באירוע. שחר פאר/קובי אליהו

אירוע הדלקת משואות מרגש התקיים היום (שני) במרכז הספורט של איל"ן ברמת גן לכבוד יום העצמאות ה-68 של מדינת ישראל. השנה עמד האירוע בסימן אולימפיאדת ריו הקרבה, ובמהלכו ספורטאי מופת ישראלים מכל הזמנים חלקו כבוד לשחקנים פאראלימפים העומדים להתמודד הקיץ באולימפיאדה. בנוסף לספורטאים המצטיינים הדליקו משואה גם דור העתיד של ספורטאים נכים - ילדים ובני נוער בעתודה של מרכז הספורט של איל"ן ר"ג.

בין מדליקי המשואה: שחר פאר יחד עם נועם גרשוני, טייס הקרב אשר נפצע קשה והפך לאלוף אולימפי בטניס, מיקי ברקוביץ יחד עם נדב לוי אשר השיג קריטריון אולימפי לאולימפיאדת ריו הקרובה במשחקי הבוצ'ה, יעל ארד יחד עם מורן סמואל - ספורטאית פאראלימפית - אלופת העולם בחתירה, איתן אורבך יחד עם ורוניקה גרינקו - שחיינית פאראלימפית אשר תתמודד בריו, שחר פרקינס יחד עם שרגא ויינברג, אריק זאבי יחד עם דני בוברוב, שמעון אמסלם, אסתר רוט שחמורוב, מוטל'ה שפיגלר, טל ברודי, שאול לדני, אדם ברדיצ'בסקי, יצחק ממיסטבלוב, דרור כהן, הגר זהבי, איתי ארנליב וארנון אפרתי.

כדורסלן העבר מיקי ברקוביץ'. קובי אליהו
אירוע מרגש. ברקוביץ'/קובי אליהו

בין הנוכחים באירוע יו"ר עמותת איל"ן רו"ח אהוד רצאבי, מנכ"ל איל"ן שמעון צוריאלי, מנהל מרכז הספורט איל"ן ר"ג בועז קרמר, מנהל מרכז הספורט איל"ן חיפה שחר פרקיס, ראש עיריית ר"ג ישראל זינגר וכמו כן השתתפו ראשי סניפים, מטופלי איל"ן ובכירים בעולם הספורט הישראלי.

שמעון צוריאלי מנכ"ל איל"ן אמר: "ביום העצמאות מקובל להעלות על נס את ההצלחות וההישגים של המדינה, ומרכז הספורט איל"ן ר"ג הוא אחד ההצלחות הגדולות, המצליח לשקם אנשים עם מוגבלויות באמצעות הספורט ולשלבם בתוך החברה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully