וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון נפרדו ב-25:25

הצהובים הצליחו לחזור מפיגור בן שישה שערים וכבר היו על סף השלמת סוויפ בסדרת הגמר, אך החבורה של גלעד מאור חילצה תיקו, כפתה משחק רביעי והשאירה לעצמה סיכוי תיאורטי לתואר

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הולכים למשחק רביעי. בוסקוביץ'/ברני ארדוב

מכבי תל אביב כבר ראתה כיצד היא מגיעה למשחק השלישי בסדרת גמר הפלייאוף הערב (שני), משלימה סוויפ וזוכה באליפות השנייה בתולדותיה, אך למכבי ראשון לציון היו תכניות אחרות. החבורה של גלעד מאור הציגה הגנה נהדרת וכפתה משחק רביעי עם 25:25 דרמטי - כל זאת ללא הכוכב הגדול שלה רנאטו ווגרינץ', שנעדר פעם נוספת בשל פציעה. כעת הקבוצה מעיר היין תצטרך לנצח את שני המשחקים הבאים ב-12 שערים ומעלה (סך השערים בהם מכבי תל אביב ניצחה את צמד משחקיה) אם ברצונה לזכות בתואר.

seperator

מהלך המשחק

ראשון לציון פתחה טוב יותר ועלתה ל-5:8 אחרי 15 דקות. אריאל רוזנטל ועמית שטלמן הפכו את זה ל-6:11, חן פומרנץ ניסה להשאיר את קבוצתו בעניינים אך רוזנטל הגיב בשער יפהפה, גל אברהם נפצע, ובכל זאת ראשון לציון הוליכה בסיום המחצית הראשונה 12:16. הפער צמח ל-13:19 בפתיחת המחצית השניה, אך אחרי פסק זמן הצהובים חזרו לעצמם ובוסקוביץ' צימק ל-20:18 בלבד. השוער אלדר שיקלושי סיפק כמה הצלות גדולות, האחים פומרנץ בכל זאת השוו ל-23:23, עמית סטלמן הגיב עם שער גדול וקבע 24:25 לראשון לציון, דקה לסיום, חן פומרנץ השווה, הקבוצה של גלעד מאור לא מצאה את הרשת בהתקפה האחרונה, וזה נגמר ב-25:25.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פומרנץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully