וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ למנהלת: שחקני ראשל"צ קיבלו פנייה להפסיד. חסון: "שיגיש תלונה"

9.5.2016 / 13:06

הבעלים של הפועל ראשון לציון טען שגורמים מיבנה פנו לשחקנים מקבוצתו. חסון: "ביקשתי ממנו להגיש תלונה דחופה למשטרה". מנכ"ל יבנה, שוקי נגר: "אלה האשמות מופרכות, לא מתאים לברקו לנהוג כך". נכון לעכשיו המשחק ייערך כרגיל

ברני ארדוב

במנהלת הליגה מצפים שאיל ברקוביץ' יגיש תלונה במשטרה בעקבות טענותיו שהושמעו הבוקר (שני) בפני מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון, ולפיהן יש לו מידע על כך שגורמים שונים ניסו להשפיע על תוצאת המשחק הערב בין הפועל ראשון לציון למכבי יבנה ולגרום לכך שראשון, שבבעלותו של ברקוביץ', תפסיד את המשחק.

איל ברקוביץ' בעלים הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
סוער. איל ברקוביץ'/ברני ארדוב

מנכ"ל מנהלת הליגה אורן חסון אמר לוואלה! ספורט: "איל ברקוביץ' פנה אלינו והשמיע טענות חמורות מאוד על כך שמאמן ראשון לציון, שחקני הקבוצה והמנכ"ל קיבלו פניות להפסיד את המשחק נגד יבנה. ביקשתי ממנו באופן דחוף להגיש תלונה במשטרה כדי שתפתח בחקירה. איל אמר לי אינסטינקטיבית שהוא לא מתכוון לעשות זאת אבל אני מקווה שהוא ישנה את דעתו מכיוון שזו הדרך היחידה שהמשטרה תטפל ותחקור בצורה רצינית. בכל מקרה העברתי את הפנייה ואת התלונה של אייל להתאחדות לכדורגל ולמשרד החקירות שעובד איתנו אבל אני שוב אומר שצריך לפנות למשטרה כי היא הגוף הכי רציני ונכון לחקור תלונות כל כך חמורות".

במכבי יבנה מכחישים כל קשר לעניין וטוענים כי לא ידוע להם שום דבר על כך. בשלב הזה אין שום שינוי והמשחקים הרגישים בתחתית הלאומית ייערכו הערב כמתוכנן.

שוקי נגר, מנכ"ל מכבי יבנה, אמר לוואלה! ספורט בתגובה לטענות של ברקוביץ': "אלה האשמות קשות ומופרכות. אני יכול להבטיח שאף אחד מטעם הנהלת מכבי יבנה לא פנה לשחקנים או לאנשים בראשון לציון - צעירים או מבוגרים - בקשר למשחק הערב. אני שיחקתי שבע שנים בלאומית, ומעולם לא נתקלתי במקרים כאלה. לא מתאים לברקו לנהוג כך ואמרתי לו את זה. אולי הוא מנסה לתת מוטיבציה לשחקנים שלו לקראת המשחק, לא יודע. אנחנו סיבכנו את עצמנו בתחתית ואנחנו נישא בתוצאות אם ייגזר עלינו לרדת ליגה".

עוד באותו נושא

שני בלאומית: נצרת עילית בטדי, ההזדמנות האחרונה של מכבי יבנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully