וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "התחברתי לבית"ר ירושלים, זהו יום מאושר עבורי"

8.5.2016 / 16:04

החלוץ שבע רצון לאחר שהצהובים שחורים מימשו עליו את האופציה: "מאושר על ההזדמנות להמשיך במועדון הנפלא הזה". אצילי עמד לוועדת משמעת, דראפיץ' נתן תצהיר בו תמך בגרסת המועדון

ניב אהרונסון

חלוץ בית"ר ירושלים, איתי שכטר, קיבל היום (ראשון) את המסמך הרשמי מהמועדון לפיו מומשה עליו האופציה לשנתיים. הודעה מקבילה הועברה לעורך דינו של השחקן ולמכבי חיפה. שכטר צפוי להרוויח כ-180 אלף דולר בשנתיים הבאות כאשר יתרת הסכום תשולם על ידי יענקל'ה שחר בעונה הראשונה ובשנה השנייה השחקן יוותר על חלק משכרו.

בדף הפייסבוק שלו רשם השחקן: "זהו יום מאושר עבורי. לאחר תקופה בה שיחקתי כמושאל בבית"ר ירושלים והתחברתי למקום, אני מאושר על ההזדמנות להמשיך עוד תקופה במועדון הנהדר והנפלא הזה. תודה רבה למועדון ולבעלים אלי טביב על האמון והרצון להמשיך יחד".

קשר בית"ר ירושלים, עומר אצילי, עמד לוועדת משמעת בעקבות אירועי המשחק נגד מכבי תל אביב בו לטענת הקבוצה אצילי נדרש לפתוח בהרכב וסירב לשחק. המאמן סלובודאן דראפיץ' נתן תצהיר בו תמך בגרסת המועדון והבהיר כי ביקש מאצילי לפתוח והשחקן סירב.

שחקן בית"ר ירושלים, איתי שכטר. ניב אהרונסון
יום מאושר. שכטר/ניב אהרונסון

אצילי מצידו, באמצעות עורך דינו רועי רוזן, אמר כי אם המאמן לא היה לוחץ לו את היד ומחבק אותו והיה אומר לו כי עליו לפתוח בהרכב הוא היה עושה זאת. מעבר לכך ציין נציגו של אצילי כי לאחר מכן הוא אמור היה להיות בסגל הקבוצה אך משום מה הוא הודח באופן מפתיע. ההערכה היא כי עונשו של הקשר יינתן רק לאחר המשחק מול הפועל באר שבע כאשר נגד השחקן עומד עונש של 10,000 ש"ח על תנאי מוועדת משמעת קודמת.

בית"ר ירושלים תנסה להפתיע את הפועל באר שבע בטרנר אך גם בתוך המועדון יודעים כי אפילו נקודה תהווה להישג גדול. הקבוצה תגיע לאחר חמישה הפסדים בשישה משחקים שהאחרון בהם בבית 3:0 לבני סכנין. סתיו שושן יפתח בשער בהופעת בכורה בליגה, כאשר ההתלבטויות הן בנוגע לעמדות המגן הימני, הקשר לצד קלאודמיר והשחקן השלישי שיצטרף לשכטר וניקיטה רוקאביציה בהתקפה. דושאן מאטוביץ' צפוי לפתוח כבלם שלישי ואורי מגבו כמגן שמאלי.

באימון פתחו אלעד גבאי כמגן ולירוי צעירי לצד קלאודמיר כאשר בהמשך הוחלפו השניים באבישי כהן ובלידור כהן. בחלק הקדמי ההתלבטות היא בין דובב גבאי לעומר אצילי שייתכן שיפתח בהרכב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully