וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שארפ ובלו לתקשורת בניו יורק: "הרצנו את התקפת המשולש במכבי תל אביב"

שניים מסמלי העבר של הצהובים התראיינו ל'ניו יורק דיילי ניוז', סיפרו על חוויותיהם תחת המאמן, וצידדו במינויו לניקס. בלו: "אולי השחקנים בקליבלנד לא היו בוגרים". שארפ: "הוא רוחני כמו פיל ג'קסון"

מגד גוזני

מועמדותו של דיוויד בלאט לניקס ממשיכה להעסיק את כלי התקשורת בתפוח הגדול. אמש (שבת), כך נראה, הצטרף למירוץ אחר משרת המאמן הראשי במדיסון סקוור גארדן מאמן בכיר נוסף בדמותו של מאמן אינדיאנה לשעבר פרנק ווגל, עמו הניקס יצרו קשר, כך על פי דיווח ב-ESPN. נכון לעכשיו, שלושת המועמדים הבולטים לתפקיד הם ווגל, בלאט והמאמן הנוכחי קורט ראמביס, שמיודד עם פיל ג'קסון.

כך או כך, בניקס עדיין מנסים להתחקות אחר דמותו של בלאט ושיטות האימון שלו. ב'ניו יורק דיילי ניוז' פרסמו אמש כתבה בה שולבו ציטוטים של כמה משחקניו של בלאט בעבר, כולל המתאזרחים לשעבר דיוויד בלו ודרק שארפ. "בלאט תמיד ניסה לגרום לנו לחשוב, לאמת את המוח קצת יותר ממה שאנחנו רגילים", העיד עליו שארפ, שאחרי הפרישה גם שימש כעוזרו של בלאט במשך עונה אחת. "לפעמים הוא היה משתמש במונחים שלא הבנו, מונחים בשפה גבוהה מאוד. אז השתמשנו קצת יותר במוח שלנו כדי להבין למה הוא בדיוק התכוון".

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט עם עוזרו דרק שארפ. מגד גוזני
כמו פיל ג'קסון? שארפ עם בלאט/מגד גוזני

גם דיוויד בלו העיד על צורת אימון דומה מצידו של בלאט. "הוא בוחן את הכדורסל מנקודת מבט רוחנית כמעט. הוא הבין בהרבה מאוד תחומים חוץ מכדורסל, הייתה לו פילוסופיה מעניינת וכל מיני רעיונות על איך הכדורסל הוא מראה לחיים. הוא דיבר הרבה על דברים מהסוג הזה".

בלו נשאל על חוסר החיבה בין בלאט לשחקני קליבלנד, וטען ש"אני לא יכול להאמין שבלאט כפה את עצמו עליהם, הוא פגע בהם בצורה כלשהי. אולי השחקנים שם צריכים להיות יותר אחראים לעצמם ולהתבגר, הם צריכים להבין מה זו היררכיה בכדורסל, ולהכיר בכך שהמאמן נמצא די למעלה בשרשרת הזאת".

שארפ ובלו דנים בכתבה גם על הסוגיה שנמצאת ככל הנראה בראש סדר העדיפויות של פיל ג'קסון: הרצת התקפת המשולש המפורסמת שלו. באופן מפתיע או שלא, הם מעידים שהריצו אותה תחתיו במכבי תל אביב. "זה היה המהלך הכי נפוץ שלנו בזמנו", סיפר שארפ. "שיחקנו את המשולש וזכינו באליפויות, מבלי שהבנו שמדובר בהתקפת המשולש. זה לא נאמר במפורש, אבל בדיעבד, כשחקרתי את הנושא, התברר לי שהסגנון שלנו הושפעה עמוקות מהשיטה של פיל ג'קסון. הוא גם רוחני כמוהו, אז אולי זה יכול לעבוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב דיוויד בלו לצד המאמן דיוויד בלאט. קובי אליהו
בלאט עם בלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully