וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי דמארי, עם אוסקר גרסיה: רד בול זלצבורג זכתה באליפות אוסטריה

החלוץ הישראלי לא נכלל בסגל ב-1:1 הביתי מול שטורם גראץ, כשמאמן מכבי תל אביב לשעבר חגג אליפות שנייה בקריירת האימון. 72 דקות לקבהה ב-1:1 של מאריבור מול לובליאנה, סלליך החליף אותו

שלט של אוהדי רד בול זלצבורג לכבוד אוסקר גרסיה. טוויטר, צילום מסך
אוהדי זלצבורג אוהבים את אוסקר גרסיה/צילום מסך, טוויטר

רד בול זלצבורג, עם אוסקר גרסיה על הקווים ושוב ללא עומר דמארי שנותר מחוץ לסגל, זכתה הערב (שבת) רשמית באליפות אוסטריה השלישית שלה ברציפות וה-10 בתולדותיה. השליטה של הבונדסליגה האוסטרית הבטיחה את התואר מעשית כבר במחזור הקודם, אך 1:1 ביתי מול שטורם גראץ שם חותמת על האליפות השביעית בעשור האחרון.

אוסקר, שנכנס לתפקיד בדצמבר האחרון, חגג אליפות שנייה בקריירת האימון שלו, אחרי שזכה עם מכבי תל אביב ב-2012/13. ב-19 במאי הוא ינסה להשלים דאבל, כשזלצבורג תפגוש בגמר הגביע את אדמירה ואקר. דמארי כבש העונה ארבעה שערי ליגה, אבל שיחק רק שלוש פעמים במהלך 2016 וייפרד בקרוב מהקבוצה אליה הוא מושאל מרד בול לייפציג.

* מוחמד קבהא פתח בהרכב של מאריבור שהשיגה 1:2 דרמטי מול אולימפיה לובליאנה במשחק העונה והשתוותה ליריבה בפסגה, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. קבהא הוחלף בדקה ה-72 על ידי סינטיאהו סלליך. נובאקוביץ' הבלתי נלאה כבש בפנדל (80), מרקוס טבארס כבש את שער הניצחון בדקה ה-94.

* רועי קהת ישב על הספסל של אוסטריה וינה ולא שותף בניצחון הביתי 1:3 על אדמירה ואקר.

* ביברס נאתכו ישב על הספסל ולא שותף ב-0:1 של צסק"א מוסקבה על טרק גרוזני בליגה הרוסית. צסק"א חזרה לפסגה ומקדימה בשתי נקודות את רוסטוב, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully