וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל מטה אשר תגייס כסף לליגת האלופות בכדורעף בעזרת האינטרנט?

כמה מאוהדי הקבוצה, שזכתה לאחרונה בדאבל בפעם הרביעית ברציפות, מנסים לגייס דרך פרויקט באתר "הד סטארט" תרומות על סך 50 אלף שקלים, שיאפשרו לקבוצה להיות הראשונה מישראל שמשתתפת במפעל האירופי הבכיר

שחקני הפועל מטה אשר חוגגים זכייה בגביע המדינה בכדורעף. ברני ארדוב
עם הפנים לאירופה. מטה אשר/ברני ארדוב

הפועל מטה אשר עכו שולטת בשנים האחרונות בענף הכדורעף בישראל, אבל כמו שאר קבוצות הליגה, גם היא חיה על תקציב מצומצם יחסית, מה שבין היתר מונע ממנה לייצג את ישראל בליגת האלופות בכדורעף. אלא שהמצב הזה עשוי להשתנות בקרוב, בעזרתכם בין היתר.

כמה אוהדים של מטה אשר פתחו בקמפיין באתר "הד סטארט", המאפשר לגולשים באינטרנט לתרום כסף לפרויקט בו הם מוצאים עניין. במסגרת הקמפיין, מנסה מטה אשר עכו לגייס סכום שיספיק לה על מנת להירשם למפעל האירופי הבכיר, זאת לאחר שזכתה לאחרונה בדאבל בפעם הרביעית ברציפות. עד היום, אף נציגה ישראלית לא השתתפה בליגת האלופות היוקרתית בכדורעף. הפרויקט מנסה לגייס 50 אלף ש"ח ולהעבירם לקבוצה.

באתר הפרויקט נכתב: "הכדורעף הינו נדבך חשוב באזורנו ומהווה אבן שואבת למאות צעירים המתחנכים למצוינות, לעבודת צוות ולשמירה על אורח חיים ספורטיבי, קבוצת הבוגרים, שחקניה, מאמנה ואנשי הצוות מהווים מודל לחיקוי עבור תושבי האזור המרגישים חלק בלתי נפרד מהצלחתה. שיתוף אנשי הגליל המערבי, חובבי הכדורעף בכלל והספורט בפרט בפרויקט מסוג זה לא באה ממניעים כלכליים בלבד, אנו מאמינים ששיתוף ציבור רחב ככל האפשר למטרה זו ייתן לפרויקט דחיפה משמעותית ויעזור לנו דרכו להביא את הפריפריה והכדורעף הישראלי לקדמת הבמה. המשחקים יהיו כמובן בארץ ובחו"ל, כשקבוצות מהטופ האירופי יגיעו לישראל ויתארחו אצלנו, ואנחנו נתארח באירופה. להגשים חלום, כבר אמרנו?".

לתרומות: הפרויקט ב"הד סטארט"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully