וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקללה והטיפול הרפואי שאיחר להגיע: מותו הטרגי של פטריק אקנג

הקשר של דינמו בוקרשט התמוטט, בתקשורת המקומית טוענים שלא טופל כלל באצטדיון וכשהגיע לבית החולים כבר היה מאוחר מדי. מנהל הקבוצה, שחוותה טרגדיה דומה ב-2000: "אנחנו מקוללים"

AP

בווידאו: רגע ההתמוטטות (אזהרה: תמונות קשות)

הכדורגלן הקמרוני פטריק אקנג. AP
פטריק אקנג/AP

טרגדיה גדולה נרשמה אמש (שישי) בכדורגל העולמי, כששחקן דינמו בוקרשט פטריק אקנג התמוטט במהלך משחק, הובהל לבית החולים ושם נקבע מותו. על פי דיווחים ברומניה, הקשר הרומני לקה בליבו בדקה ה-70, כשצנח לכר הדשא, ועד אשר הועלה לאמבולנס, ובו לא היה ציוד רפואי נאות, חלפו שתי דקות ו-47 שניות. למעשה, כך על פי דיווחים, עד אשר הגיע לבית החולים לא זכה אקנג לשום טיפול רפואי שהוא. כשכן הגיע סוף סוף זה כבר היה מאוחר מדי: הרופאים נלחמו על חייו למשך כשעה וחצי, אך ללא הצלחה. עשרות האוהדים שהתקבצו מחוץ לבית החולים, כמו גם השחקנים שנותרו באצטדיון, פרצו בבכי וארגנו טקס זיכרון מהיר ומרגש.

אגב, באוקטובר 2000 קפטן דינמו בוקרשט דאז קטלין הילדן התמוטט והלך לעולמו במהלך משחק ידידות. "אני לא מאמין", אמר מנהל המועדון יונל דנצ'יולסקו. "זה סיוט. עבורי, עבור המועדון ועבור כל האוהדים, זה פשוט יותר מדי. זה כאילו אנחנו מקוללים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני ואוהדי דינמו בוקרשט מדליקים נרות לזכר פטריק אקנג. AP
שחקני ואוהדי הקבוצה/AP

אקנג יצא לאירופה לראשונה בקיץ 2009, כשחתם בלה מאן הצרפתית. לאחר ששיחק בליגות המשנה בצרפת עבר בקיץ 2014 לקורדובה מהליגה הבכירה בספרד ורשם בשורותיה 14 הופעות ושער אחד. בתחילת 2015 רשם הופעת בכורה בנבחרת קמרון, ושנה לאחר מכן עזב לדינמו בוקרשט, והבקיע את השער היחיד שלו במועדון לפני כשבועיים, בחצי גמר הגביע הרומני.

הכדורגלן הקמרוני פטריק אקנג. AP
הכדורגלן הקמרוני פטריק אקנג/AP

"בשם כל דינמו אנחנו מאחלים את תנחומינו למשפחה. שאלוהים ינצור את נשמתו", נכתב עמוד הפייסבוק של דינמו בוקרשט. בעמוד הטוויטר של קורדובה נכתב: "אין מילים לתאר את הצער שלנו מהמוות של פטריק אקנג. לעולם לא נשכח אותך, חבר. נוח על משכבך בשלום".

בקמרון וברחבי העולם נפרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully