וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "אף אחד לא ספר אותנו, אני עדיין מנסה לעכל את מה שקרה"

מאמן הפועל אשקלון שחרר הרבה לחץ לאחר שקבוצתו עלתה באופן מעשי לליגת העל: "מי היה מאמין? הגעתי למועדון מרוסק. גרמנו להרבה אנשים לשמוח בעיר הזו. אבי נמני הוא המנטור שלנו". וגם: מצטייני העונה

ברני ארדוב
ברני ארדוב

הפועל אשקלון אמנם לא הצליחה לנצח היום (שישי) את מכבי הרצליה (2:2), אך למרות זאת הבטיחה מעשית עלייה לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בלאומית ותוכל לחגוג רשמית במחזור הבא, אז היא צפויה לעלות לליגת העל אחרי חמש עונות.

"מי היה מאמין?", אמר יובל נעים. "הגעתי למועדון מרוסק, עשינו את הבלתי ייאמן. אנחנו עדיין מנסים לעכל את מה שעשינו. זה ייקח לנו מספר ימים. תמיד כשעליתי ליגה, לא ירדתי, ואני בטוח שזה יקרה גם הפעם אם אמשיך. גרמנו להרבה אנשים לשמוח בעיר הזו. אם הקבוצה רוצה להישאר בליגת העל, היא צריכה להעמיד תקציב טוב. אבי נמני הוא המנטור שלנו. אף אחד לא ספר אותנו. כולם סימנו את מ.ס אשדוד והפועל פתח תקוה".

שחקן הפועל אשקלון ברוך דגו. ברני ארדוב
בגיל 34, הוא שוב בליגת העל. דגו/ברני ארדוב

גיבורי העונה של הפועל אשקלון

* ליאור חידריאן - השוער המקומי נזרק למים הקרים במהלך המשחק מול הפועל ירושלים ב-1 בינואר, אז גליל בן שנן נפצע בצורה קשה ולמעשה גמר את העונה. אשקלון הייתה אז במקום השביעי ועם 23 שערי חובה לאחר 17 מחזורים, אבל אז החלה הריצה הנהדרת. חידריאן שמר על רשת נקייה בשבעה מתשעת משחקיו הראשונים וספג מאז 14 בלבד, כששלושה מתוכם היו לפני שהורחק ב-4:5 על הפועל פתח תקוה.

* ירדן אבוחצירה - המנוע בקישור ולדעת רבים שחקן העונה של הפועל אשקלון. בגיל 23, אחד הכישרונות הגדולים שיצאו בשנים האחרונות ממחלקת הנוער של הפועל באר שבע, סוף כל סוף ביצע את הפריצה. הוא כבש שישה שערי ליגה, כולם ב-2016 וכמה מהם נדירים ביופיים, והיה החוט המקשר בין ההגנה להתקפה.

* ברוך דגו - אחרי שלוש שנים וחצי מחוץ לליגת העל, מי שהיה שחקן העונה ב-2002/03 הגשים את החלום שלו וחזר מהדלת הראשית. הוא ירד עד לליגה א', קיבל את המושכות מיובל נעים בתפקיד אחורי יותר בקישור, ובעונה השנייה גם הזכיר נשכחות עם חמישה שערי ליגה, כולל הקשתה אומנותית אחת בשבוע שעבר לרשת הפועל פתח תקוה. בגיל 34, דגו שוב בליגת העל.

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. ברני ארדוב
תרומה מכרעת. נעים מרוצה/ברני ארדוב

* ניראל מחפוד - התגלית הגדולה של נעים. הגיע בקיץ מהפועל מחנה יהודה, הרשים במשחקי גביע הטוטו והרוויח את המקום בהרכב עם צמד במחזור הפתיחה. המהירות שלו באגפים ויכולת הסיום הנהדרת, הניבו 10 שערי ליגה שהאחרון שבהם היה לפני שנפצע במשחק העלייה (המעשית) בהרצליה.

* עידן שריקי - מלך השערים של הפועל אשקלון. הביא את גביע הטוטו עם שער ניצחון בגמר מול מ.ס. אשדוד, כבש גם צמד לרשת האקסית ב-1:3 בחוץ לפני כחודשיים ובזמן שהחלוצים הזרים נפצעו או ברחו, שריקי סיפק 16 שערי ליגה ו-21 בכל המסגרות. מבחינת מספרים, דווקא בגיל 34 רשם את העונה הטובה בקריירה.

* יובל נעים - ידע להתגבר על צרות כלכליות, אי ודאות בעקבות מצבו של ראש העירייה, השבתות של אימונים ומכת פציעות בלתי פוסקת, בדרך לעלייה חמישית בקריירה (אחת עם רמת עמידר, שתיים עם הפועל רמת גן וכעת שנייה ברציפות עם הפועל אשקלון). וזה קרה ללא שחקנים זרים משמעותייים וללא שי רביבו שעזב באמצע העונה כמלך שערי הקבוצה. נעים עשה את זה עם הוותיקים מאשדוד, עם תגליות כמו אבוחצירה, מחפוד וחידריאן, והברקה בדמות צירופו של ואיל מריסאת, שהגיע לעיר בכלל כדי ללמוד הנדסה רפואית במכללה ועל הדרך קיבל חוזה וסיפק תרומה מכרעת בחודשים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully