וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: קאווה, וינטרה. תורג'מן ובומבה לא קיבלו משכורות

רוב שחקני הקבוצה קיבלו את משכורת חודש מרץ באיחור רב, אבל מסתבר שהארבעה לא היו ביניהם. האדומים טוענים שמדובר בקיזוז חובות שלהם למועדון. הבעלים אמיר כבירי ייפגש עם האוהדים

one

הפועל תל אביב אמנם שילמה לשחקניה את משכורות חודש מרץ באיחור רב, אך כעת מסתבר ששלושה מהם עדיין לא קיבלו את שכרם: קלאודיו בומבה, אלון תורג'מן, לוקאס וינטרה וקאווה. האדומים טענו היום (שישי) שהארבעה לא קיבלו משכורות כחלק מקיזוז חובות שלהם למועדון.

הפועל תל אביב שילמה את שלוש המשכורות הראשונות של 2016 באיחור רב והשבוע הבעלים אמיר כבירי אף הגיע לאימון והתנצל בפני השחקנים על העיכובים. לאחרונה החלו להישמע יותר ויותר טענות מעובדים של המועדון בגלל הסחבת הקבועה בתקופה האחרונה.

תגובת הפועל תל אביב תובא כשתושג.

בנושא אחר: הפועל תל אביב הודיעה היום שיתקיים מפגש פתוח בין האוהדים להנהלת המועדון ב-24 במאי. המפגש יתקיים בנוכחות הבעלים אמיר כבירי, נציגי הנהלת המועדון, המאמן אלי גוטמן ויו"ר העמותה אסף וולף. כבירי אמר: "כפי שעשינו במפגש הקודם, נענה על כל השאלות בנוגע לתוכניות לקראת העונה הבאה, נתייחס להפקת הלקחים מהעונה הקודמת ונציג את תמונת המצב האמיתית בצורה כנה וישירה. נשמור על מסורת זו של מפגשים פתוחים גם בשנים הבאות"

שחקן הפועל תל אביב לוקאס וינטרה מרים את שחקן מכבי חיפה גליינור פלט. ברני ארדוב
לוקאס וינטרה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully